Witam,
od dłuższego czasu bezskutecznie poszukuje koła pasowego 5GT oraz paska do niego.
Problem w tym, że pod hasłem "5GT" niewiele da się wyszukać i podejrzewam, że nie jest to pełne oznaczenie.
Podziałka na pewno wynosi 5mm a profil przypomina HTD/2GT/3GT.
Nie spotkał się ktoś z takimi kołami i pasami i byłby w stanie rozjaśnić mi temat?
Może będzie do tego koła pasować właśnie GT3 5MGT3?
Koło i pasek potrzebuję do napędu wrzeciona.
Koła pasowe 5GT
-
- Moderator
-
Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 4440
- Rejestracja: 27 sie 2004, 21:59
- Lokalizacja: Polska
Re: Koła pasowe 5GT
https://pl.aliexpress.com/item/1005002953188043.html
https://tech-partner.pl/pl/p/Pas-zebaty ... nitta/4721
Dodane 43 sekundy:
Ogólnie myślę ,że prościej będzie Ci wymienić to koło pasowe na wrzecionie na takie jakie sobie wymyślisz:D
https://tech-partner.pl/pl/p/Pas-zebaty ... nitta/4721
Dodane 43 sekundy:
Ogólnie myślę ,że prościej będzie Ci wymienić to koło pasowe na wrzecionie na takie jakie sobie wymyślisz:D
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 514
- Rejestracja: 23 mar 2014, 22:21
- Lokalizacja: East Midlands
Re: Koła pasowe 5GT
Witam w klubie poszukiwaczy
Jest to stary typ PowerGrip® GT™ obecny jestto GT3 który jest zgodny z GT2 ale już nie z GT
https://www.gates.com/in/en/power-trans ... 00000.html
Musiałem zamówić bezpośrednio z Tajwanu przez dystrybutora maszyn
Dodane 47 minuty 36 sekundy:
https://ww2.gates.com/IF/facts/documents/Gf000212.pdf
Jest to stary typ PowerGrip® GT™ obecny jestto GT3 który jest zgodny z GT2 ale już nie z GT
https://www.gates.com/in/en/power-trans ... 00000.html
Musiałem zamówić bezpośrednio z Tajwanu przez dystrybutora maszyn
Dodane 47 minuty 36 sekundy:
https://ww2.gates.com/IF/facts/documents/Gf000212.pdf
-
Autor tematu - Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 659
- Rejestracja: 01 lut 2011, 00:31
- Lokalizacja: Bolechowice/Kraków
Re: Koła pasowe 5GT
Dzięki za fachową pomoc
Spróbuję jeszcze trochę pokombinować przed pójściem w taką decyzję jak wymiana całego koła pasowego, widać że jest porządnie wykonane i wyważane więc trochę szkoda byłby je zlikwidować.
Znalazłem w jakimś sklepie dostępne koła pasowe i paski 5GT .
Zastanawiam się nad takim patentem, żeby wytoczyć odpowiednią piastę i zamontować na niej dwa takie koła. Bezpośrednio na wale nie dam rady, bo ma za dużą średnicę i w kołach brakuje materiału.
Ze względu na dostępne długości pasków, będę musiał bardzo zbliżyć silnik do wrzeciona, to chyba nie powinien być problem?
Czy taki układ, w którym oba koła pasowe (zadawcze i odbiorcze) nie mają kołnierzy ma szansę się sprawdzić? Trochę boję się problemu z uciekającymi paskami.
Silnik wrzecionowym ma 5,5kW i maksymalne obroty 8000/min.
Spróbuję jeszcze trochę pokombinować przed pójściem w taką decyzję jak wymiana całego koła pasowego, widać że jest porządnie wykonane i wyważane więc trochę szkoda byłby je zlikwidować.
Znalazłem w jakimś sklepie dostępne koła pasowe i paski 5GT .
Zastanawiam się nad takim patentem, żeby wytoczyć odpowiednią piastę i zamontować na niej dwa takie koła. Bezpośrednio na wale nie dam rady, bo ma za dużą średnicę i w kołach brakuje materiału.
Ze względu na dostępne długości pasków, będę musiał bardzo zbliżyć silnik do wrzeciona, to chyba nie powinien być problem?
Czy taki układ, w którym oba koła pasowe (zadawcze i odbiorcze) nie mają kołnierzy ma szansę się sprawdzić? Trochę boję się problemu z uciekającymi paskami.
Silnik wrzecionowym ma 5,5kW i maksymalne obroty 8000/min.