Jestem Początkujący proszę o pomoc!!!

Ogólne tematy związane z maszynami CNC, maszyny o odmiennej konstrukcji czyli wszystko co nie pasuje do powyższych.
Tu możesz również przedstawić się i opisać swoją maszynę
Awatar użytkownika

Autor tematu
easy2002
Moderator
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 2
Posty: 1998
Rejestracja: 27 lis 2004, 19:40
Lokalizacja: Gniew
Kontakt:

Jestem Początkujący proszę o pomoc!!!

#1

Post napisał: easy2002 » 12 gru 2004, 18:11

Witam Wszyskich.
Jak juz pisałem w temacie jestem początkującym.
Troszkę wiem na ten temat ale chciałbym troszkę po praktykować czyli zrobić maszynę
jeśli chodzi o mechanizmy t z tym niema żadnych problemów bo siedzę w mechanice parę dobrych lat robię na WHN 13 CNC i nie tylko pisałem pracę o sterowaniu numerycznym.
Teraz chciałbym troszke po praktykować.
Proszę o linki do ciekawych stron i postów które mi pomogą zacząć bo Panowie tu już sa na wysokim poziomie.
I jaki sterownik na początek tani ale taki na jakim mógłbym cos się nauczyć
może ktoś chętnie sprzeda sam sterownik z silnikami starszy może nie używany ja chętnie zrobię cały stelaż z alu śruby itd.
Czekam na odp....
Pozdrawiam



Tagi:

Awatar użytkownika

Autor tematu
easy2002
Moderator
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 2
Posty: 1998
Rejestracja: 27 lis 2004, 19:40
Lokalizacja: Gniew
Kontakt:

Jestem Początkujący proszę o pomoc!!!

#2

Post napisał: easy2002 » 12 gru 2004, 18:12

Witam Wszyskich.
Jak juz pisałem w temacie jestem początkującym.
Troszkę wiem na ten temat ale chciałbym troszkę po praktykować czyli zrobić maszynę
jeśli chodzi o mechanizmy t z tym niema żadnych problemów bo siedzę w mechanice parę dobrych lat robię na WHN 13 CNC i nie tylko pisałem pracę o sterowaniu numerycznym.
Teraz chciałbym troszke po praktykować.
Proszę o linki do ciekawych stron i postów które mi pomogą zacząć bo Panowie tu już sa na wysokim poziomie.