jaki garnet polecacie

Dyskusje dotyczące przecinarek wodnych

Autor tematu
merc80
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 6
Rejestracja: 15 kwie 2009, 13:52
Lokalizacja: gniezno

jaki garnet polecacie

#1

Post napisał: merc80 » 15 kwie 2009, 14:02

Witam
czy ktoś z operatorów ewentulanie technologów orientuje sie jakie są ceny na garnet bartona?
i czy rzeczywiście jest taki super jaka jest różnica w jakości i prędkości cięcia w porównaniu do indyjskich mieszanek ?
pozdrawiam


usługowo tniemy wodą do 300mm 3d-24h-investa Września 504 154 002

Tagi:


BartekT.
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Posty w temacie: 1
Posty: 28
Rejestracja: 14 gru 2008, 15:53
Lokalizacja: Lublin

#2

Post napisał: BartekT. » 23 kwie 2009, 09:28

Witaj
Zorganizuj sobie garnet z firmy Stanchem z lublina - niema z nim problemów i cena jest zacna. Garnet jest oczywiście indyjski ale robi robote


Autor tematu
merc80
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 6
Rejestracja: 15 kwie 2009, 13:52
Lokalizacja: gniezno

#3

Post napisał: merc80 » 28 kwie 2009, 16:03

juz znam cene
860 euro tona za 80hpx plus transport
kosmos co?
usługowo tniemy wodą do 300mm 3d-24h-investa Września 504 154 002


cnc3d
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 2
Posty: 635
Rejestracja: 29 mar 2008, 16:48
Lokalizacja: laski

#4

Post napisał: cnc3d » 29 kwie 2009, 00:01

Ile??????????
Czy ten garnet jest złotonośny?
Garnet kosztuje ok 1200 1300 zł /tonę


Autor tematu
merc80
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 6
Rejestracja: 15 kwie 2009, 13:52
Lokalizacja: gniezno

#5

Post napisał: merc80 » 29 kwie 2009, 09:41

hh tez mi oczy wywaliło ale tak , taka jest cena plus odbiór z francji w niemczech krzykneli mi 960 euro plus transport- nie używałęm go i pewnie nigdy nie bede ale podobno jest to najlepszy garnet na swiecie.
usługowo tniemy wodą do 300mm 3d-24h-investa Września 504 154 002

Awatar użytkownika

Jaszuk88
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 1
Posty: 724
Rejestracja: 14 gru 2007, 19:54
Lokalizacja: nasza galaktyka
Kontakt:

#6

Post napisał: Jaszuk88 » 29 kwie 2009, 22:50

Jet System Elbląg


cnc3d
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 2
Posty: 635
Rejestracja: 29 mar 2008, 16:48
Lokalizacja: laski

#7

Post napisał: cnc3d » 30 kwie 2009, 06:52

Różnice pomiędzy garnetem są bardzo niewielnie. Różnice w prędkości cięcia i jakości są kilkuprocentowe. Nie ma sensu ekonomicznego kupowanie takiego garnetu. Jak chcesz to za taką cenę możesz korundu nasypać i będziesz ciął znacznie szybciej ale rurka miksująca poleci 10x szybciej.


Z1000
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 4
Rejestracja: 12 cze 2009, 13:43
Lokalizacja: Śląsk

piasek

#8

Post napisał: Z1000 » 12 cze 2009, 14:05

naprawił to Dardi?
jak ta maszynka się wogóle sprawuje?

odnośnie piachu - poszukaj kolego użytkowników podobnych maszyn w okolicy i zamówcie sobie razem piasek z odbiorem w Hamburgu czy Roterdamie
warunek: trzeba wziąć 24 tony, dlatego lepiej w kilku sie zrzucić bo po co komu hałda piachu w zakładzie
tym sposobem ominiecie pazernych rodaków, którzy oferują ścierniwo a kupują z tego samego źródła
w Polsce piasek sprzedaje kilka firm, ale jakość piasku wysłanego na próbę znacznie się różni od tego który potem dostarczają, więc można się łatwo przejechać, ponadto mimo zapewnień że zawsze jest parę ton na magazynie często mają braki i trzeba sporo czekać, gdy np. zatonie statek wiozący z Indii ścierniwo (tłumaczenie jednego z dealerów piasku z zeszłego roku :lol:)
Ostatnio zmieniony 25 cze 2009, 20:07 przez Z1000, łącznie zmieniany 1 raz.


nerc
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Posty w temacie: 1
Posty: 44
Rejestracja: 06 lis 2008, 13:07
Lokalizacja: Polska

Re: piasek

#9

Post napisał: nerc » 12 cze 2009, 14:58

Z1000 pisze:...np. zatonie statek wiozący z Indii ścierniwo (tłumaczenie jednego z dealerów piasku z zeszłego roku :lol:)
:lol: :lol: :lol: W której firmie tak się tłumaczyli?


Z1000
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 4
Rejestracja: 12 cze 2009, 13:43
Lokalizacja: Śląsk

Re: piasek

#10

Post napisał: Z1000 » 12 cze 2009, 15:06

nerc pisze:
Z1000 pisze:...np. zatonie statek wiozący z Indii ścierniwo (tłumaczenie jednego z dealerów piasku z zeszłego roku :lol:)
:lol: :lol: :lol: W której firmie tak się tłumaczyli?

nie no nie chce tu robić antyreklamy, powiem tylko ze ta firma w Polsce dość dużo ścierniwa popycha

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Wycinarka Wodna / Water Jet”