HACO ERMS 36259 Prasa krawędziowa - wyczytywanie ustawień z dyskietek

Jak wczytać ustawienia z dyskietek - laik

Dyskusje na temat innych obrabiarek i systemów sterowania stosowanych w maszynach przemysłowych

Autor tematu
tkrolik
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 1
Rejestracja: 05 lis 2018, 15:54

HACO ERMS 36259 Prasa krawędziowa - wyczytywanie ustawień z dyskietek

#1

Post napisał: tkrolik » 05 lis 2018, 17:40

Witam

ogólnie jestem informatykiem i z CNC nie mam nic wspólnego stąd moje pytanie. Stanę prawdopodobnie jutro przed koniecznością wczytania ustawień tejże prasy z dyskietem, nie wiem dokładnie czy chodzi o ustawienia czy system . Ogólnie wiem że się coś wysypało i trzeba z tych dyskietek to ponownie wczytać, a nikt tego nie potrafi a że trafilo się słowo "dyskietka" to oczywiście telefon do informatyka. Czy ktoś krok po kroku jest w stanie wyjasnić procedurę wczytywania ustawień czy stawiania systemu w tej prasie z 2 dyskietek jakimi dysponuje właściciel prasy. Niby kiedyś już bylo odzyskiwane coś z tych dyskietek i ruszyło ale nikt nie wie kto to robił i jak
proszę o pomoc
i przepraszam jeśli temat był gdzieś poruszany ale dla mnie to czarna magia w tym zakresie
pozdrawiam
Tomasz

Dodane 1 godzina 40 minuty 27 sekundy:
wkradła się literówka. Chodzi o model ERMS 36250



Awatar użytkownika

robal43
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 1
Posty: 811
Rejestracja: 05 cze 2007, 11:49
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: HACO ERMS 36259 Prasa krawędziowa - wyczytywanie ustawień z dyskietek

#2

Post napisał: robal43 » 07 lis 2018, 08:07

Kolego jeśli masz dyskietkę to prawdopodobnie przy rozruchu maszyny sama pociągnie soft bynajmniej tak jest u nas. Jak pamiętam nie trzeba nawet potwierdzać żadnym klawiszem po porostu sama wgrywa ustawienia fabryczne zaznaczam ze nasza jest starsza inny model Pozdrawiam
Plotery plazmowe..
---CR Electronic