Frezowanie włukna szklanego zatopionego w żywicy

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce tworzyw sztucznych ręcznej jak i za pomocą CNC

Autor tematu
lahimb
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 1
Posty: 17
Rejestracja: 17 maja 2014, 18:03
Lokalizacja: Wadowice

Frezowanie włukna szklanego zatopionego w żywicy

#1

Post napisał: lahimb » 29 wrz 2017, 21:20

Witam.
przymierzam się do frezowania otworów pod płytki sterujące w obudowach sterowań z włókna szklanego , nie długo musze zacząć pierwsze próby a jak na razie niemiałem przyjemności pracować w takim materiale , może ktoś z Was ma doświadczenie i frezował już taki materiał
jakie frezy zastosować jakie posuwy lub z jakimi problemami muszę się zmierzyć czy trzeba stosować chłodziwo czy mogę zastosować odciąg wiórów prosił bym o rady osób które znają trochę temat



Tagi:


strikexp
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 3605
Rejestracja: 31 mar 2017, 19:47
Lokalizacja: Warszawa

#2

Post napisał: strikexp » 29 wrz 2017, 21:40

Włókno szklane i żywica to typowa płytka PCB. Nie wiem jak z frezowaniem bo nigdy nie widziałem. Ale do wiercenia ludzie używają twardych wierteł bo włókno niszczy je bardzo szybko.
Można sporo informacji znaleźć w internecie szukając fraz "frezarka PCB".

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Obróbka tworzyw sztucznych”