Frezowanie PE1000 R

Problem z doborem parametrow

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce tworzyw sztucznych ręcznej jak i za pomocą CNC

Zgłoszenia konkursowe


lepi
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 3
Posty: 526
Rejestracja: 09 lip 2012, 20:34
Lokalizacja: Poznań

Re: Frezowanie PE1000 R

#11

Post napisał: lepi » 08 kwie 2019, 01:53

Klient placi za efekt. Wykonawca za czas.
Frezem fi 6 tez puszczam kilka metrow na minute. Grzeje sie jak tniesz za wolno.



Zgłoszenia konkursowe


atlc
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 1
Posty: 707
Rejestracja: 28 lip 2010, 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Frezowanie PE1000 R

#12

Post napisał: atlc » 08 kwie 2019, 02:01

Mam takie same doświadczenia w tym temacie jak lepi i 251mz.
Frez polerowany, jednopiórowy, od biedy dwu..
Posuwy u mnie 5m/min, bo na maszynie na której to robię więcej nie da rady (jaskółki).
Generalnie najgorsze co może być to mielenie w miejscu, po chwili wszystko się klei, zostają jakieś strzępy na krawędziach, wygląda to słabo.
Często robię frezami fi 5 i fi 6, jakieś no name, zagłębienie 5-8mm, pełną średnicą.


Autor tematu
Marzuch
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 02 mar 2018, 10:57

Re: Frezowanie PE1000 R

#13

Post napisał: Marzuch » 14 kwie 2019, 13:30

Dzięki za uwagi, przy 5 m/min i 14 tyś obrotów świetnie frezowało.


dudziak4
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 2
Posty: 291
Rejestracja: 06 wrz 2007, 13:30
Lokalizacja: Bielawa

Re: Frezowanie PE1000 R

#14

Post napisał: dudziak4 » 14 kwie 2019, 14:23

kubus838 pisze:
06 kwie 2019, 20:35
251mz pisze:
06 kwie 2019, 16:54
Ja tam widze 5m/min....
Widzisz 5 metrów na minutę. Czyli na godzinę ile?

robert
Kolego @kubus838 pochwal się swoimi osiągami bo jak na razie oprócz bezsensownych komentarzy nic nie wniosłeś do tematu.


kubus838
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 6
Posty: 1949
Rejestracja: 06 lip 2009, 14:52
Lokalizacja: Mszczonów

Re: Frezowanie PE1000 R

#15

Post napisał: kubus838 » 14 kwie 2019, 18:28

A może kol dudziak4 sam się chwalisz swoimi osiągnięciami. Bo jak czytam to jest to twoja pierwsza wypowiedź w tym temacie.

robert


dudziak4
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 2
Posty: 291
Rejestracja: 06 wrz 2007, 13:30
Lokalizacja: Bielawa

Re: Frezowanie PE1000 R

#16

Post napisał: dudziak4 » 14 kwie 2019, 20:56

Jak czegoś nie wiem albo nie jestem pewny to się po prostu nie udzielam i tobie radzę to samo.


kubus838
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 6
Posty: 1949
Rejestracja: 06 lip 2009, 14:52
Lokalizacja: Mszczonów

Re: Frezowanie PE1000 R

#17

Post napisał: kubus838 » 14 kwie 2019, 21:27

dudziak4 pisze:
14 kwie 2019, 20:56
Jak czegoś nie wiem albo nie jestem pewny to się po prostu nie udzielam i tobie radzę to samo.
Ja jestem pewny!!

robert


lepi
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 3
Posty: 526
Rejestracja: 09 lip 2012, 20:34
Lokalizacja: Poznań

Re: Frezowanie PE1000 R

#18

Post napisał: lepi » 14 kwie 2019, 22:19

Czego?

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Obróbka tworzyw sztucznych”