Frezowanie frezarka manual

Frezowanie kwadratu

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce metalu ręcznej jak i za pomocą CNC
Awatar użytkownika

Autor tematu
arturoglobo
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 5
Posty: 168
Rejestracja: 18 kwie 2010, 08:29
Lokalizacja: łódzkie

Frezowanie frezarka manual

#1

Post napisał: arturoglobo » 12 maja 2019, 19:33

Kwadrat 15/15/80mm potrzebuje zfrezować na długości 40mm 3mm głębokości jakim frezem jaką metodą,parametry,frezarka manual,chodzi oczywiście o zwykłą stal



Awatar użytkownika

Petroholic
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1738
Rejestracja: 08 gru 2015, 12:23
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Frezowanie frezarka manual

#2

Post napisał: Petroholic » 12 maja 2019, 19:49

Za dużo niewiadomych...

Łatwiej było by powiedzieć jak to zrobisz narzędziem które masz na stanie... Inaczej to wróżenie z fusów albo fantazja :) Najszybciej głowicą fi100 przejechać w poprzek na raz :D

Awatar użytkownika

Autor tematu
arturoglobo
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 5
Posty: 168
Rejestracja: 18 kwie 2010, 08:29
Lokalizacja: łódzkie

Re: Frezowanie frezarka manual

#3

Post napisał: arturoglobo » 12 maja 2019, 19:58

A jakie parametry,czy można frezem walcowo czołowym fi 80 hss

Dodane 2 minuty 40 sekundy:
Głowica 100 /płytek jakie parametry

Awatar użytkownika

Autor tematu
arturoglobo
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 5
Posty: 168
Rejestracja: 18 kwie 2010, 08:29
Lokalizacja: łódzkie

Re: Frezowanie frezarka manual

#4

Post napisał: arturoglobo » 13 maja 2019, 06:54

Chodzi o takie podfrezowanie
Załączniki
20190513_065040.jpg

Awatar użytkownika

Autor tematu
arturoglobo
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 5
Posty: 168
Rejestracja: 18 kwie 2010, 08:29
Lokalizacja: łódzkie

Re: Frezowanie frezarka manual

#5

Post napisał: arturoglobo » 13 maja 2019, 10:15

 ! Wiadomość z: arturoglobo
arturoglobo pisze:
13 maja 2019, 06:54
Chodzi o takie podfrezowanie,głowicą fi 23 dwie płytki jaka strategia i parametry?

Awatar użytkownika

WZÓR
Moderator
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 6476
Rejestracja: 01 sty 2009, 20:01
Lokalizacja: Oława

Re: Frezowanie frezarka manual

#6

Post napisał: WZÓR » 14 maja 2019, 04:23

arturoglobo pisze:
13 maja 2019, 10:15
 ! Wiadomość z: arturoglobo
arturoglobo pisze:
13 maja 2019, 06:54
Chodzi o takie podfrezowanie,głowicą fi 23 dwie płytki jaka strategia i parametry?
Patrz Regulamin :
....

13. w treści wiadomości należy w sposób zwięzły i jedno znaczny przedstawić poruszany problem,

.....

p.s.
Nawciskałeś swoich postów ..... , jeden za drugim , które nic nie wnoszą i czekasz na odpowiedź.
..... , jaka to głowica i na jakich płytkach jedziesz ?

Mariusz.

Awatar użytkownika

Autor tematu
arturoglobo
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 5
Posty: 168
Rejestracja: 18 kwie 2010, 08:29
Lokalizacja: łódzkie

Re: Frezowanie frezarka manual

#7

Post napisał: arturoglobo » 14 maja 2019, 07:53

Taka głowica

Awatar użytkownika

WZÓR
Moderator
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 6476
Rejestracja: 01 sty 2009, 20:01
Lokalizacja: Oława

Re: Frezowanie frezarka manual

#8

Post napisał: WZÓR » 14 maja 2019, 09:37

arturoglobo pisze:
14 maja 2019, 07:53
Taka głowica
Fajna. :wink:

Mariusz.


Duszczyk_K
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 1
Posty: 353
Rejestracja: 21 lis 2013, 14:18
Lokalizacja: Warszawa Remb.

Re: Frezowanie frezarka manual

#9

Post napisał: Duszczyk_K » 14 maja 2019, 10:37

Troszkę nie wiem w czym problem. Czy kolega pierwszy raz w życiu frezuje?
Ja robiłem podobny detal z pręta 6x6 stal 45. musiałem go zjechać z 6 do 3mm. W imadło podłożyłem blachę 2mm którą wcześniej zfrezowałen na wysokość h=wysokość szczęk-2mm. Dla pewności by nie wyrwało detalu na części nieobrabianej docisnąłem go łapą od góry.
Obrabiałem frezem fi 20 na dwie trójkątne płytki TPKN obroty chyba 600 a posuw z ręki na wyczucie. Chyba robiłem to w 2 przejściach by nie wyrwało detalu bo miałem mocowanie tylko za 2mm ale u Ciebie można zamocować detal głębiej więc będzie solidniej trzymany.
Po dojechaniu do końca obróbki mały ruch wrzecionem "w poprzek" by zlikwidować malutki promyk po narzędziu.
Ja frezowałem akurat takim frezem bo był w oprawce ale przecież można było by to zrobić też frezem palcowym HSS np fi 16.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Obróbka metali”