Frezowanie Aluminiowych Płyt Warstwowych

płyta aluminiuwa parametry

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce metalu ręcznej jak i za pomocą CNC

Autor tematu
Pietras
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 22 lis 2019, 10:34

Frezowanie Aluminiowych Płyt Warstwowych

#1

Post napisał: Pietras » 22 lis 2019, 11:59

Koledzy jest to mój pierwszy post na forum więc proszę o wyrozumiałość.

Po raz pierwszy spotykam się z materiałem Płyty warstwowej aluminiowej wypełnionej aluminiuwym plastrem miodu.
Grubość całej płyty 30mm. Od góry i dołu kest warstwa aluminium ok 1.5 mm.
Proszę o pomoc w doborze parametrów dla frezu jednoostrzowego z rowkiem polerowanym o srednicy fi 8.
Frezować na raz z grubości czy na kilka przejść?

Dodam że nie mam chłodzenia w postaci mgiełki na maszynie.Tylko powietrze.



Awatar użytkownika

Zienek
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 3200
Rejestracja: 13 gru 2008, 19:32
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Frezowanie Aluminiowych Płyt Warstwowych

#2

Post napisał: Zienek » 23 lis 2019, 19:21

Scianki do wagonów Alsztoma? :)


Autor tematu
Pietras
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 22 lis 2019, 10:34

Re: Frezowanie Aluminiowych Płyt Warstwowych

#3

Post napisał: Pietras » 04 gru 2019, 23:29

Niestety nie. Blaty do wyposażenia statków. Proszę o pomoc w temacie.
N


mineque
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 168
Rejestracja: 12 wrz 2010, 01:59
Lokalizacja: Południe

Re: Frezowanie Aluminiowych Płyt Warstwowych

#4

Post napisał: mineque » 04 gru 2019, 23:45

A możesz pokazać jak to wygląda i jak się ta płyta nazywa?

Awatar użytkownika

Zienek
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 3200
Rejestracja: 13 gru 2008, 19:32
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Frezowanie Aluminiowych Płyt Warstwowych

#5

Post napisał: Zienek » 07 gru 2019, 22:20

W Szczecinie tak wyglądają płyty.

Super sztywność do masy.

Obrazek

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Obróbka metali”