#18
Post
napisał: Adi123 » 31 paź 2021, 22:19
Masz możliwość otwarcia korka w zbiorniku i zobaczenia czy olej jest powiedzmy mętny/ pełny bąbelków itp?
Byłbym zapomniał, oprócz najbardziej oczywistych przyczyn napowietrzania się oleju- nieszczelność po stronie niskiego ciśnienia, lub samej pompy, to jeszcze z częstych przyczyn, pamiętanych z doświadczenia, można zaliczyć zanieczyszczenia, zwłaszcza osadzone na smoku (ale to raczej w dużych układach, z dużą ilością uszczelnień, które mogą się rozpaść, i popłynąć w układ-filtry na powrocie wbrew pozorom nie zawsze dadzą radę wyfiltrować zanieczyszczenia, a zapchane spowodują, że olej zanieczyszczony popłynie by-passem)- potrafi aż bulgotać w zbiorniku.
Oraz, jeśli jest, zawór zwrotny na ssaniu się może nie domykać.