CYBER

Maszyny ze stali, aluminium, odlewów itp.
Tu możesz również przedstawić się i opisać swoją maszynę
Awatar użytkownika

Autor tematu
CYBER
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 5
Rejestracja: 15 sie 2005, 11:09
Lokalizacja: id? te druciki?

CYBER

#1

Post napisał: CYBER » 16 sie 2005, 01:33

witam

jestem nowym uzytkownikiem tego forum. do zalogowania sklonila mnie dluga lista pewnych kluczowych watpliwosci dotyczacych projektu mszyny CNC z ktorym bortykam sie od pewnego czasu.

jestem studentem kierunku techniczno-ekonomicznego co nie przeszkadza mi w sprawnym wladaniu tokarka, frezarka, spawarka oraz innymi narzedziami ktore zwyklego 'techniczno-ekonomicznego' przyprawiaja przynajmniej o mdlosci i bol uszu ;)

nie mam problemow z ogolnymi konepcjami mechanicznymi oraz metodyka ich wykonania.

swego czasu zajmowalem sie rowniez elektronika cyfrowa w dosc rozleglych objetosciowo aplikacjach.

pytanie : czemu w takim raize sie tu loguje i po co przytruwam :