coreldraw do mah3


Autor tematu
galica01
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 1
Rejestracja: 28 mar 2016, 13:57
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

coreldraw do mah3

#1

Post napisał: galica01 » 21 sty 2018, 12:25

Witam wszystkich zarejestrowałem się na forum jakiś czas temu jestem na etapie budowy frezarki cnc jako że jestem amator w tej dziedzinie czytam forum i staram się uczyć.
Spotkałem problem na swojej drodze narysowałem w corelu co chciał bym wyfrezować ale teraz nie mogę tego przekształcić w g-kod.
Próbowałem to zrobić w lazycam ale nie wiem co jest że nie mogę ustalić głębokości frezowania offset się udało zrobić a głębokość nie działa może dla tego że mam wersja trial. Próbowałem to zrobić w SheetCam ale nie mogę otworzyć pliku HPGL z corela

Frez jakim chcę frezować to 5mm lub 8mm grubość materiału to 10mm głębokość frezowania 8mm szerokość 8mm
materiał to sklejka

w załączniku plik HPGL i detal
Jak ktoś może na to zerknąć i coś doradzić to będę wdzięczny
Załączniki
budka2.zip
element do frezowania
(792 Bajtów) Pobrany 245 razy




lajosz
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1614
Rejestracja: 13 sty 2009, 20:33
Lokalizacja: Ziębice

Re: coreldraw do mah3

#2

Post napisał: lajosz » 30 sty 2018, 00:54

galica01 pisze:
21 sty 2018, 12:25
Próbowałem to zrobić w lazycam ale nie wiem co jest że nie mogę ustalić głębokości frezowania offset się udało zrobić a głębokość nie działa może dla tego że mam wersja trial. Próbowałem to zrobić w SheetCam ale nie mogę otworzyć pliku HPGL z corela
W Lazycam nie możesz, bo WYRAŹNIE przecież jest napisane w samym programie (wersja trial) , że G-Code nie zostanie wygenerowany w wersji trial.

Natomiast w SheetCam, bez problemu załadowałem Twój plik HPGL z Corela (budka2 .plt)
Jednak z tego pliku obróbki nie będzie, bo rysunek jest niewłaściwie przygotowany, czyli:
-- są przecięcia wektorów
-- wektory są otwarte.