Aktywacja licencji TruTops Boost

Wycinarki i grawerki laserowe oraz ogólne dyskusje dotyczące laserów

Autor tematu
ultimion
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 1
Posty: 10
Rejestracja: 10 cze 2013, 00:45
Lokalizacja: Zielona Góra

Aktywacja licencji TruTops Boost

#1

Post napisał: ultimion » 20 cze 2022, 22:53

Witajcie.
Mam problem z aktywowaniem licencji.

Napisze od początku co i jak bylo.

Zainstalowałem wszystko na nowym komputerze. Nowy system i etc. Oprogramowanie i aktywowałem licencje za pomocą TRUMPF License Expert.
Przekazałem komputer zaprzyjaźnionej firmie, gdyż to był komputer dla nich. Nie zrobiłem konta Admin i użytkowników więc pracowali na profilu Administracyjnym. Trafił się tam jakiś "magic", zaczął instalować jakieś stare wersje truTopsa bo jak stwierdził (tak się później tłumaczył), ze w nowym oprogramowaniu czegoś nie potrafił zrobić. Nie wnikając w szczegóły, zabrałem komputer i zainstalowałem wszystko na nowo. (nie było robione nic z licencjami). Po ponownym instalowaniu systemu i wszystkiego co trzeba zrobić próbowałem uaktualnić licencje ino i zaczęły się schody. Na początku był monit, ze to niby nie jest ten komputer, ale przy opcji Re-host pokazał mi co powinno być, tak więc aby wszystko było jak należy, to: ustawiłem nazwę komputera tak jak było wcześniej i wyjąłem dysk, który dołożyłem. (wróciłem do pierwotnej konfiguracji) udało się aktywować licencje w opcji "Restore licenses on the same computer"

No i można powiedzieć, ze wszystko było ok.

Postanowiłem tym razem zrobić konto użytkownika i zablokować możliwość ingerencji w system. Ale byłem nadgorliwy i sobie wymyśliłem, ze użytkownik nie będzie miał żadnego dostępu do dysku "C" ale Admin powinien mieć wszystkie prawa dostępu. Nie wiem dlaczego ale coś zadziałało nie tak no i skończyło się na ponownym stawianiu systemu.

No i teraz mam problem ponieważ nie mogę aktywować licencji.

Jak wejdę na stronę WIBU Web Deport i widzę listę moich licencji to nie mogę ich aktywować, tylko mam opcje:
Re-host i Continue license transfer

Jak kliknę na Re-Host to wyskakuje Error
The CmContainer with the serial numer was not found, Please connect it to your PC or USE
kod błędu 0x1808810E

A jest to ten sam komputer i ten sam zalogowany user (tzn Admin)

Jak kliknę natomiast Continue license transfer to wywala błąd

The CmContainer with the serial numer was not found, Please connect it to your PC or USE
kod błędu 0x1808810E

jest ten sam błędu ale nr seryjny się zmienia, za pierwszym razem jest jakiś taki krótki, a za drugim razem jest taki jak być powinien ale jednak go nie znajduje. wcześniej generowałem plik wniosku .WibuCmRaC właśnie z nr seryjnym który mi pokazuje, ale teraz jak mam wybrać kontener Licencji to pokazuje mi zupełnie inny nr. tak więc nie wiem jak mam to cholerstwo aktywować. ;-(

W License Expert jak zaimportuje Plik Aktualizacji Licencji a plik mam to wyskakuje mi okienko w którym jest napisane
"Po zaimportowaniu zostanie wygenerowany plik potwierdzenia odbioru (*WibuCmRac).
Aby zakończyć zarządzanie offline, plik należy następnie przesłać ręcznie na witrynę WIBU WebDeport"

I wyskakuje błąd na dole
"wystąpił błąd podczas importowania aktualizacji licencji
Kod błędu 233
Komunikat o błędzie "The Remote update failed due to several reasons, error 233"

Pomóżcie koledzy.



Wróć do „Wycinarka Laserowa / Grawerka Laserowa / Lasery”