zakup tiga.

Spawalnictwo i obróbka cieplna

vv3k70r
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 14
Posty: 420
Rejestracja: 01 lip 2007, 17:52
Lokalizacja: trelleborg

#51

Post napisał: vv3k70r » 28 lip 2010, 21:36

Dudi:
Spoina migomatem, na tym materiale bedzie w granicach 1.5-2.5mm. Oczywiscie jak sie postarasz.

"Rdzewieć poki co nie rdzewieją - najstarszy poki co ma rok i trzyma się dzielnie, szczelne są,"

Drogowcy na soli oszczedzaja :)
Pojezdzilbys zima, jak tutejsze dzieciaki to rury bys nie poznal.


"przeglądu moplik z tym i tak nie przejdzie bo za głośne i nie ma takiego znaczka E z odpowiednią liczbą"

Nie ma takiego wymogu co do rury i tlumika. W mopedach wymog dotyczy calego pojazdu, zeby nie przekraczal 90dB.
90dB poznasz po tym ze bedzie Cie wkurzac nawet w kasku :)


Te spawy tak jak tam masz, to sa calkiem ok na koncu i na poczatku z wtopieniem, ale to dlatego ze byl niedobor gazu (zle reke prowadziles) i temperatura wzrosla.

Natomaist na srodku jest lepiej wykonany material, natomiast bylo za zimno, nie mas przetopu. Tak sie spawa rurki do chromowania na meble do H&M. Na styk, wiec bez przetopu.

Gwarantuje Ci ze migomatem Ci to wyjdzie lepiej i duzo taniej.
Jak na poczatku masz problem zeby to pociagnac na trzy razy (na raz nie polecam, bo Ci sie powygina)... to spawaj na podkladce plaskiej. Chocby blaszce z inneog, nielaczacego sie materialu.

Roznice bedziesz mial nawet w halasie. Do tego rura bedzie sztywniejsza.

Jesli do tego co robisz doszedles sam, to przyznam ze prawidlowo odtwarzasz technologie.

Nie boj sie wlaczac TIGa na nieco cieplejsze spawanie, zeby byl przetop.
Schowaj igle rowno z ceramika (nie masz na rurze zadnych przeszkadzajek) i prowadz caly czas 90 stopni do powierzchni w danym miejscu. Nawet jesli by to oznaczalo, ze masz ciagle spawac z gory, a kolega bedzie Ci obracal rure. Na poczatek akuratnie bedzie.
Kolor po spawaniu powinienes miec niewymagajacy polerowania.
Kolor, bo polysk to co innego.


bumeluję

Tagi:


Tech4art
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 210
Rejestracja: 05 sie 2009, 14:51
Lokalizacja: Warszawa

#52

Post napisał: Tech4art » 03 sie 2010, 15:49

ja od siebie polecam strone:
http://www.weldingtipsandtricks.com/

bardzo ciekawe artukuły i filmy można sie czegoś nauczyć.
141 T BW 1.1 S t5.0 D60.3 H-L045 ss nb
141 T BW 8.1 S t1.2 D38.0 H-LO45 ss nb


lukas548
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 1
Rejestracja: 12 sie 2010, 01:03
Lokalizacja: Świdnica

#53

Post napisał: lukas548 » 12 sie 2010, 23:23

Dzisiaj spawałem tym pirotecem 300/1 ale elektrodami fajnie to idzie jak na 230V pospawłem taki wózek i zarobiłem 30 złoty

[ Dodano: 2010-08-12, 23:38 ]
Jak an 1 faze ta spawarka daje radę jak na 30 metrowym przedłórzaczu ładnie topiła 3,25 el i bezpiecznik był tylko 10A a i przy natężeniu 130A fajnie topiła i bezpiecznika nie wywalało
Załączniki
20100810075.jpg
20100810075.jpg (36.7 KiB) Przejrzano 833 razy


vv3k70r
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 14
Posty: 420
Rejestracja: 01 lip 2007, 17:52
Lokalizacja: trelleborg

#54

Post napisał: vv3k70r » 13 sie 2010, 21:28

Lukas...
Pomijajac jedynie fakt ze przeliczenie ile amper bylo puszczane przy tym napieciu jest bardzo proste... i jasno okresla ile maksymalnie miales amper na spawarce... co niekoniecznie znaczy ze tyle miales na raczce.

Ale jakbys nie liczyl, wyzesz 60 byc nie moglo...
bumeluję

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Spawalnictwo i obróbka cieplna”