Pytanie o koła T2,5 - maksymalna średnica wału

Dyskusje na temat elementów przeniesienia napędu oraz przekładni


Autor tematu
klami85
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Posty w temacie: 5
Posty: 20
Rejestracja: 06 maja 2012, 12:54
Lokalizacja: Kielce

#11

Post napisał: klami85 » 21 sie 2012, 13:46

Czyli koła T2,5 26z i 28z z Dm = 14mm wytrzymają po wywierceniu otworu 8mm?
Zostanie wtedy po 3mm materiału kołnierza na stronę. (14-8=6 i 6/2=3mm).
Da się w tym wtedy zmieścić jeszcze pchełki M3x3mm czy tylko klejenie do wałka zostaje?



Tagi:

Awatar użytkownika

Yogi_
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 2
Posty: 759
Rejestracja: 13 sty 2010, 08:07
Lokalizacja: Braniewo

#12

Post napisał: Yogi_ » 21 sie 2012, 16:36

Skoro piszesz, że obciążenia są minimalne to może wystarczy przykleić? Jak puści to wtedy wywiercisz otwory i dołożysz robaczki :-) Poszukaj hasła "jak zdjąć koło zębate z silnika krokowego" :-)
Na wszelkie "W" niech tokarz wiercąc otwór, zaznaczy na kołnierzu Dm połowę długości, będzie łatwiej wiercić ewentualne otwory.
Pozdrawiam
Krzysiek

Awatar użytkownika

triera
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 2
Posty: 1454
Rejestracja: 16 paź 2005, 01:26
Lokalizacja: Świecie

#13

Post napisał: triera » 21 sie 2012, 17:04

Zawsze kleję na Loctite 638 i nie miałem przypadku aby puściło.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Przeniesienie napędu, Przekładnie Pasowe, Przekładnie Zębate, Listwy zębate”