|
CNC FORUM
Amatorskie maszyny CNC
|
|
|
CNC nauka od podstaw |
| Autor |
Wiadomość |
cosmonet
Czytelnik forum poziom 3

Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 16 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2008-06-11, 18:48
|
|
|
... a ja napiszę tak. Kursy, kursy (?) - nie ma to jak zacząć pracę jako operator maszyn CNC. Ja osobiście spotkałem się z tymi maszynami w UK gdzie pracowałem przez okres 4 miesięcy jako operator tokarki CNC (a raczej jako podajnik i odbiornik). Po powrocie do kraju zacząłem także jako operator. Po 3 miesiącach już jestem programistą programów na tokarki CNC. Najlepsza jest praktyka no i oczywiście dobra znajomość matematyki.
Praktyka i jeszcze raz praktyka - można zacząć za niewielkie pieniądze a z czasem i nabytym doświadczeniem ...
Pozdrawiam ... |
|
|
|
 |
ganzi
Znawca tematu

Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Kwi 2007 Posty: 74 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 2008-06-12, 06:41
|
|
|
tyson wydaje mi się, że teoretycznie masz szanse. Nie wiem czy coś się zmieniło, ale jeszcze jakiś rok temu procedura była następująca: w pierwszej kolejności pisze się test z wiedzy technicznej, następnie jeśli wyjdzie OK. to zaproszą Cię na rozmowę z kierownikiem działu/wydziału (już nie pamiętam co to był za kierownik). Zdaje się że to on decyduje czy masz pracę czy nie. Jeśli jednak masz poważne wątpliwości czy masz szanse to może po prostu spróbuj skontaktować się z kimś z WSK kto zajmuje się rekrutacją i zapytaj!
Tak swoją drogą, nie wiem czy wiesz, że w Jasionce powstają 2 kolejne firmy, które również szukają operatorów. Zadzwoń i tam, będziesz miał porównanie.
Życzę powodzenia! |
|
|
|
 |
consolner
Nowy użytkownik Ce eN Ce' __ xD

|
Wysłany: 2008-07-10, 18:15
|
|
|