|
poszukuje wykonawcy elementu z drewna |
| Autor |
Wiadomość |
piotrwasik1977
Czytelnik forum poziom 3 frezer

|
Wysłany: 2008-07-13, 21:36
|
|
|
| romgol napisał/a: | | sasii napisał/a: | to nie jest takie trudne mozna to wykonac z kawalkow a potem posklejac
po co odrazu wykonywac to z jednego bloku posklejanych kawalkow
ale nie jestem stolarzem wiec moge sie mylic |
Tak to możesz tylko "pozlepiać" z klejeniem nie będzie niestety miało to wiele wspólnego.
Oczywistym jest również sklejenie elementu z możliwie najmniejszym nadmiarem,a nie na przykład sześcianu o wymiarach długości, wysokości, i szerokości-zarówno ze względu na koszt materiału jak i zbędną obróbkę. |
jezeli zrobi na kolki to bedzie trzymac supe!!! |
|
|
|
 |
romgol
Czytelnik forum poziom 3 romgol

|
Wysłany: 2008-07-13, 21:44
|
|
|
Trudno, wiesz pewnie lepiej, zastanawiam się co robiłem 43 lata w zawodzie stolarza,uzyskując w międzyczasie tytuł technika technologa drewna.
Oczywiście nie jest to niemożliwe ,ale w tym przypadku nie bardzo sensowne.
Pozdrawiam. |
_________________ romgol |
|
|
|
 |
sasii
Specjalista poziom 1

Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Lip 2005 Posty: 204 Skąd: ?widwin
|
Wysłany: 2008-07-13, 22:03
|
|
|
| piotrwasik1977 napisał/a: | | Tak to możesz tylko "pozlepiać" z klejeniem nie będzie niestety miało to wiele wspólnego. |
moze kolega powiedziec cos wiecej o tym czemu nie ma sensu po obrobce a jest sens przed
zaznaczam nie jestem stolarzem ale tak tylko z czystej ciekawosci |
_________________ http://grafikaa.gr.funpic.de |
|
|
|
 |
Leoo
Specjalista poziom 3

Pomógł: 150 razy Dołączył: 15 Lis 2006 Posty: 1910 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: 2008-07-14, 11:03
|
|
|
O ile mnie wzrok nie myli, element ze zdjęcia jest klejony.
Na dodatek Autor wątku dostarcza element przygotowany do obróbki. |
|
|
|
 |
sasii
Specjalista poziom 1

Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Lip 2005 Posty: 204 Skąd: ?widwin
|
Wysłany: 2008-07-14, 11:14
|
|
|