Symulatory systemów Fanuc, Heidenhain

Dyskusje na temat innych obrabiarek i systemów sterowania stosowanych w maszynach przemysłowych

Autor tematu
jag_daw
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 5
Posty: 9
Rejestracja: 13 wrz 2006, 19:42
Lokalizacja: Rzeszów

Symulatory systemów Fanuc, Heidenhain

#1

Post napisał: jag_daw » 15 wrz 2006, 17:29

Witam! Od niedawna proacuję jako programista CNC przy użyciu Pro/Engineer'a. Jestem w tej branży początkujący z tego względu że nie ukończyłem specjalności CNC/CAM lecz inną na wydziale mechanicznym, niemniej dobrze sobie radzę i chcę się uczyć obróbki skrawaniem i CAMów dlatego przydałyby w/w symulatory. Czy ktoś mógłby mi wskazać skąd takowy sciągnąć... Na oficjalnych stronach producentów są wersje demo lub nie ma symulatorów... Sciągnąłem symulator do Heidenhain'a iTNC530 ze stronki http://www.4cncas.de/ ale instalator chce instalować z dyskietki a pliki po rozpakowaniu są za duże aby skopiować je na dyskietkę?!
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2007, 20:48 przez jag_daw, łącznie zmieniany 1 raz.



Tagi:

Awatar użytkownika

easy2002
Moderator
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 5
Posty: 1998
Rejestracja: 27 lis 2004, 19:40
Lokalizacja: Gniew
Kontakt:

#2

Post napisał: easy2002 » 15 wrz 2006, 18:19

... z poważaniem ....pozdrawiam --- Doceń to że, poświęciłem Ci trochę czasu !!! wciśnij "pomógł" to nic nie kosztuje ;-) ---
Moja pierwsza i druga maszynka a trzecia w fazie testu http://www.cnc.info.pl/viewtopic.php?t=2281


Autor tematu
jag_daw
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 5
Posty: 9
Rejestracja: 13 wrz 2006, 19:42
Lokalizacja: Rzeszów

#3

Post napisał: jag_daw » 15 wrz 2006, 19:54