|
CNC FORUM
Amatorskie maszyny CNC
|
|
|
styrodur projekt |
| Autor |
Wiadomość |
guda
Nowy użytkownik

|
Wysłany: 2008-08-01, 07:06 styrodur projekt
|
|
|
| Witam, mam zamiar zrobic swoj pierwszy ploter, nie mniej jednak jestem laikiem w tym temacie wiec jak na razie zbieram informacje. Moja slaba strona jest mechanika, mam zamiar zrobic wlasny projekt sterowania wlacznie z oprogramowaniem ale potrzebuje model, na ktorym bede przeprowadzal badania. Chcialbym kupic gotowy projekt z rozwiazana kwestia mechaniki. Moze ktos mi cos polecic? Moze dodatkowo jakies materiały. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
bartuss1
Specjalista poziom 3

Pomógł: 49 razy Dołączył: 05 Kwi 2006 Posty: 1816 Skąd: Kędzierzyn - Koźle
|
Wysłany: 2008-08-01, 07:39
|
|
|
| zalezy jakie parametry pola pracy Cię interesują oraz ile chcesz wywalic kasy na mechanike |
_________________ jak pomogłem to wciskaj pomógł |
|
|
|
 |
guda
Nowy użytkownik

|
Wysłany: 2008-08-01, 11:39
|
|
|
Pola pracy to ok X=1250 Y=750 Z=300.
Jeżeli chodzi o kase to na mechanike gdzies 1500 - 2000zł |
|
|
|
 |
bartuss1
Specjalista poziom 3

Pomógł: 49 razy Dołączył: 05 Kwi 2006 Posty: 1816 Skąd: Kędzierzyn - Koźle
|
Wysłany: 2008-08-01, 15:04
|
|
|
2000 z bólem na elementy moze wystarczyc, w zasadzie to tu specjalnego projektu nie potrzeba chyba ze ktoś jest zupelnym lajkonikiem i nie potrafi sobie wyobrazic jak to sie zachowuje w przestrzeni,