FinnPower ktoś coś?

Wycinarki i grawerki laserowe oraz ogólne dyskusje dotyczące laserów

Azzader
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 6
Posty: 185
Rejestracja: 10 cze 2010, 19:29
Lokalizacja: Poznań

#11

Post napisał: Azzader » 15 paź 2017, 22:55

Ta ja współczuję:) bo wydaje mi się że bez serwisu będzie cieżkooo. Ja nawet bym się bał bez szkolenia obsługiwać takie maszyny bo popsuć idzie szybciej niż naprawić niestety;/




Autor tematu
Dziubasek
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 6
Posty: 7
Rejestracja: 13 paź 2017, 15:11
Lokalizacja: Częstochowa

#12

Post napisał: Dziubasek » 15 paź 2017, 23:10

Zależy co masz na myśli mówiąc "obsługa" wgrywanie programów jakieś korekty parametrów to pikuś biorąc pod uwagę że interfejs maszyny jest dość przyjazny dla użytkownika.
No nic jakoś trzeba będzie sobie radzić i szukać kogoś kto to ogarnie z oryginalnego serwisu na pewno nie skorzystamy z tego co zauważyłem oni po prostu nie chcą pomóc nie widzą chyba zysku może im się nie chce nie mam pojęcia ale takie wrażenie sprawiają, walą cenę zaporową byle się od nich odczepić.


Azzader
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 6
Posty: 185
Rejestracja: 10 cze 2010, 19:29
Lokalizacja: Poznań

#13

Post napisał: Azzader » 16 paź 2017, 21:07

To nie są ceny zaporowe:) mają cennik narzucony z góry. To już są wielkie korporacje i takimi rządzą księgowi nie inżynierowie z ideą bezawaryjnej maszyny niestety. Widzę to po jakości części jakie przychodziły 10lat temu a jakie teraz. Bez porównania. Dlatego kupując laser zdecydowaliśmy się na Trumpfa:) zdecydowanie najlepszy serwis z jakim miałem styczność! Starają się zawsze pomóc i nie zostawiają cię z problemem na zasadzie "a poradź pan sobie jakoś sam, ja mam ważniejsze sprawy na głowie"

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Wycinarka Laserowa / Grawerka Laserowa / Lasery”