Zakup używanego plotera laserowego

Wycinarki i grawerki laserowe oraz ogólne dyskusje dotyczące laserów

Autor tematu
Tomaszku
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 5
Rejestracja: 08 sie 2016, 07:04
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Zakup używanego plotera laserowego

#1

Post napisał: Tomaszku » 08 sie 2016, 07:19

Cześć. Jestem nowy na forum, więc zacznę o przedstawienia się. Mam na imię Tomek i zajmuje się zawodowo stolarstwem. Maszyny CNC nie są mi specjalnie obce, natomiast nie mam żadnego doświadczenia z laserami. Czytałem różnego rodzaju wątki na ten temat, ale nie dowiedziałem się wszystkiego co mi niezbędne. Planuję kupić ploter laserowy za ok 20000 zł. brutto do grawerowania w drewnie napisów. Elementy, które będą obrabiane mogą mieć nawet 200 cm długości i 60 cm szerokości. Na takich elementach będzie grawerowany napis wielkości 16 cm i długości ok 180 cm. Znalazłem używany laser Techsol laser-600vN z 06.2015r. z niewielkim przebiegiem. Według sprzedającego urządzenie pracowało ok 3 miesiące. W tym czasie została wymieniona tuba, która obecnie ma przebieg ok 40 godzin. Cena jaką sprzedający sobie życzy za urządzenie to 14 000 zł. brutto. W związku z tym mam pytanie czy opłaca się inwestować w ten laser, czy też lepiej poszukać czegoś innego? Czy proponowana cena jest przyzwoita, czy też sprzedający trochę przegina? Może ewentualnie macie jakieś inne propozycje? Dziękuję wszystkim za zabranie głosu w dyskusji.



Tagi:


komar15
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 103
Rejestracja: 24 wrz 2013, 19:55
Lokalizacja: Puławy

#2

Post napisał: komar15 » 08 sie 2016, 09:36

zapytaj się najpierw, czemu już w ciągu 3 miesięcy została wymieniona tuba.


dance1
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 3094
Rejestracja: 11 mar 2007, 22:42
Lokalizacja: G-G

#3

Post napisał: dance1 » 08 sie 2016, 09:49