Trotec vs Gravograph
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 5
- Posty: 167
- Rejestracja: 06 cze 2010, 18:56
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Po lewej dwa filtry wstępne z tkaniny. Do utylizacji. Trzeba założyć nowe. Możesz zamówić oryginalne albo sprawdzić w specyfikacji klasę tkaniny i uszyć w firmie, która wykonuje filtry do wentylacji. Następnie filtr hepa, to ta cieńsza nakładka po prawej stronie. Do utylizacji. Po prawej stronie największy pojemnik to wkład węgla aktywnego. Można go rozpruć, stary oddać do firmy utylizacyjnej (koszt utylizacji 25kg węgla w granicach 100-150 zł netto) i zasypać nowy. Bez filtrów wstępnych pory węgla szybko zatkają się i znów będzie do wywalenia.
Tagi:
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 5
- Posty: 167
- Rejestracja: 06 cze 2010, 18:56
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 5
- Posty: 371
- Rejestracja: 22 sie 2012, 13:21
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Niestety najczęściej sklejkę ,staramy się ciąć chińczykiem a grawerować ls100ex ,ale nie zawsze jest to możliwe .Jak zespół filtracyjny odmówi współpracy, to zajmiemy się tymi filtrami na razie jest ok
Na razie mamy mały problem z przegrzewaniem się lasera po ok . godzinie grawerowania i cięcia pokazuje się usterka zasilacza (?) jak chwilę ostygnie działa dalej ok godziny .Zasilacz główny tuby stale podaje napięcie 48v więc chyba nie ten .Na płycie zasilacza silników są natomiast spuchnięte kondensatory ,więc w nich dopatruję się przyczyny ale ..?
pozdr .
Na razie mamy mały problem z przegrzewaniem się lasera po ok . godzinie grawerowania i cięcia pokazuje się usterka zasilacza (?) jak chwilę ostygnie działa dalej ok godziny .Zasilacz główny tuby stale podaje napięcie 48v więc chyba nie ten .Na płycie zasilacza silników są natomiast spuchnięte kondensatory ,więc w nich dopatruję się przyczyny ale ..?
pozdr .
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 5
- Posty: 371
- Rejestracja: 22 sie 2012, 13:21
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Problem przegrzewania rozwiązany , wystarczyła drobna regulacja napięcia i śmiga bez problemów. Prawdopodobnie długi czas przechowywania w pomieszczeniu ,gdzie myje się tiry
(magazyn sprzętu i samochodów poleasingowych ,gdzie kompletnie nie wiedzą co tam przechowują ) spowodował konieczność tych regulacji .
pozdr.
(magazyn sprzętu i samochodów poleasingowych ,gdzie kompletnie nie wiedzą co tam przechowują ) spowodował konieczność tych regulacji .
pozdr.