Kompletne wyposażenie spawalni
-
Autor tematu - Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 4
- Kontakt:
Kompletne wyposażenie spawalni
Witam, w firmie gdzie pracuję uruchamiamy spawalnię (to nasze pierwsze doświadczenia), na początek będziemy spawać szafy nierdzewne o wymiarach do 2500x1000x1000, odpływy liniowe nierdzewne o długości do 2000 i wszystko inne na czym da się zarobić. Na spawalnictwie nie znam się za dużo, tyle co odrobina wiedzy ze studiów, moja działka to obróbka cnc ale poproszono mnie w firmie abym ogarnął temat i zaprosił przedstawicieli. Spawalnia ma być porządna za rozsądne pieniądze, chcemy zakupić stół montażowy Demmelera (oczywiście może być innej firmy) o wymiarach 2500x1200, do tego komplet podstawowego oprzyrządowania, kurtyny, odciąg, spawarka TIG, przyłbica. Na chwilę obecną zaprosiłem przedstawiciela z Rywal RHC, proszę o wszelakie opinie, na czym się skupić, czego się wystrzegać, kogo jeszcze zaprosić, jaką kupić spawarkę? z chłodzeniem czy bez?
Tagi:
-
- Kontakt:
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 2
Do takich blaszek niepotrzebne jest chłodzenie. Spawarka to niewszystko do spawania takich blaszek potrzeba dobrego spawacza jeśli ma byc szyta krawędz cała blache faluje.
Niema rzeczy niemożliwych czasem potrzeba tylko więcej czasu....sinumeric 840..ctx 310 v3 eco, dmc 635 ,nef400,durma 30160, trumpf 3030 ...fanuc 0i
-
- Kontakt:
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
Jesli chodzi o spawarki to musisz wstawic dwie, MIGa i TIGa AC/DC. Miga celuj w 400A, tiga żeby 300 miał. Oba z chłodzeniem. Osobiście celowałbym w kemppiego, będzie troche taniej jak lorch a sprzet jest na wyposażeniu wielu profesjonalnych spawalni, gdzie pracuje non stop.
Maski obowiązkowo speedglas, polece model 9100xx
Do tego sprawy oczywiste, czyli druty, elektrody, rekawice, sciski, kątowniki, reduktory
Maski obowiązkowo speedglas, polece model 9100xx
Do tego sprawy oczywiste, czyli druty, elektrody, rekawice, sciski, kątowniki, reduktory
-