piec do wytopu olowu-potrzebuje zbudowac

Spawalnictwo i obróbka cieplna

Autor tematu
ezet
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 8
Posty: 10
Rejestracja: 26 lut 2011, 20:12
Lokalizacja: wroclaw

piec do wytopu olowu-potrzebuje zbudowac

#1

Post napisał: ezet » 26 lut 2011, 21:04

witam jestem nowicjuszem potrzebuje zbudowac piec do wytopu olowiu ,ten olow jest to olow twardy nigdy pewnie bym sie tym nie zajal ale spotkala mnie ciekawa przygoda chcialem wykopac sobie stawek rybny na moim polu przy domu pdczas prac koparka natrafilem na dziwny material , zbadalem go i okazalo sie ze jest to olow o zawartosci Pb 70-80 % popytalem starszych mieszkancow i mi opowiedzieli ze w latach 50- tych w tym miejscu byla kiedys nieduza niecka ijak pamietaja kilka a moze kilkanascie ciezarowek przyjechalo cos wysypalo teren wyrownano i ok teren byl niczyj i nikt tym sie nie interesowal ja juz wybralem z tamtad prawie 30 ton i chcialbym to powoli przetapiac chyba w gaski albo cos takiego bo w tej postaci na skupach nie chca kupic moze ktos mi pomoze z tym piecem z gory dzieki


ezet uczy sie

Tagi:


Mariuszczs
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 3
Posty: 2382
Rejestracja: 04 mar 2008, 08:14
Lokalizacja: Sulmierzyce

#2

Post napisał: Mariuszczs » 26 lut 2011, 21:15

hehe - u mnie we wsi na polach za starych czasów ruscy pompowali ropę naftową - trochę podziałali i zabetonowali odwiert

w kwesti ołowiu nie pomogę - gorzej jak to jest ołów z płaszcza reaktora


Autor tematu
ezet
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 8
Posty: 10
Rejestracja: 26 lut 2011, 20:12
Lokalizacja: wroclaw

#3

Post napisał: ezet » 26 lut 2011, 21:56

ten material wyglada jak jakies skrzepy poprodukcyjne i tak mi powiedzieli jak robilem analize
ezet uczy sie


Leszek_Z
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 153