Skomplikowane złamanie z przemieszczeniem
-
Autor tematu - Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 577
- Rejestracja: 12 mar 2006, 21:46
- Lokalizacja: Kraków/Olkusz
Skomplikowane złamanie z przemieszczeniem
Trafiło do mnie coś takiego jak na zdjęciu poniżej i trzeba to naprawić. Cena nowego (w komplecie z jeszcze jednym elementem) to ponoć ponad 3000 PLN . Na szrocie raczej nie do kupienia bo to z nowego mercedesa. Na razie dumam jak się do tego zabrać.
Tam są 3 kanały olejowe do tego rowek na uszczelkę.
Jakieś sugestie ?
Tam są 3 kanały olejowe do tego rowek na uszczelkę.
Jakieś sugestie ?
- Załączniki
-
- filtr 2.jpg (70.21 KiB) Przejrzano 1227 razy
-
- filtr 1.jpg (80.4 KiB) Przejrzano 1232 razy
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 627
- Rejestracja: 20 wrz 2010, 21:15
- Lokalizacja: rypin
Jaki to materiał?? Jeżeli stal to pocheftuj po kolei w kilkudziestu punktach i pozpawaj odzinakami. 2 cm z lewej, chłodzisz kompresorem, 2 cm z prawej i chłdzisz. 2 cm środek i chłodzisz i tak dalej. Może się mylę, nie wiem. Przypuszczam, że można tak zrobić. Ale ręki uciąć nie dam.
Może POMÓGŁ Ci mój post?
Pozdrawiam spawacz21
Pozdrawiam spawacz21
-
Autor tematu - Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 577
- Rejestracja: 12 mar 2006, 21:46
- Lokalizacja: Kraków/Olkusz
Problem jest z dostępem od środka a jak tam nie zespawam to będzie bajpas pomiędzy wejściem a wyjściem filtra choć dobre byłoby i to żeby tylko olej nie uciekał. Stop to AlSi9Cu3(FE) spawalny (nie żebym miał spektrometr rentgenowski po prostu było napisane). Chyba z tym zalewaniem i późniejszym frezowaniem to będzie dobry pomysł. Jak się uporam to wrzucę zdjęcia.
-
Autor tematu - Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 577
- Rejestracja: 12 mar 2006, 21:46
- Lokalizacja: Kraków/Olkusz
Udało się
Najpierw wyciąłem ok 2mm szczelinę po całej długości pęknięcia i po ok 5mm w każdą stronę tam gdzie był kanalik na uszczelkę, przymocowałem do stalowej płyty żeby złapać na płasko i spawałem na szczelność samych kanałów a następnie odbudowałem fragmenty w których frezowałem kanalik na uszczelkę.
Straszna dłubanina ale jest jak nowe (funkcjonalnie).
Dziękuję za wsparcie.
Najpierw wyciąłem ok 2mm szczelinę po całej długości pęknięcia i po ok 5mm w każdą stronę tam gdzie był kanalik na uszczelkę, przymocowałem do stalowej płyty żeby złapać na płasko i spawałem na szczelność samych kanałów a następnie odbudowałem fragmenty w których frezowałem kanalik na uszczelkę.
Straszna dłubanina ale jest jak nowe (funkcjonalnie).
Dziękuję za wsparcie.
- Załączniki
-
- filtr 22.jpg (67.56 KiB) Przejrzano 1234 razy
-
- filtr 11.jpg (90.01 KiB) Przejrzano 1232 razy