Bardzo podobają mi się ceny za piny , w najlepszym przypadku za same piny trzeba dać ok 45zl , ale są tez piny za 120zl . Cala kpl wtyczka może wyjść ok 150zl.
Dzisiaj kolega (automatyk) skutecznie wybił mi z głowy kupno oryginalnej wtyczki.
Gniazdo które jest zamocowane w ścianie spawarki, od wewnątrz piny ma przylutowane do płytki. Wystarczy przylutować gniazdo-wtyczkę, bardziej-taniej dostępne.
Tak zrobię, szkoda wywalać 120zł (koszt kompletnej wtyczki), wolę tą kasę dorzucić do zakupu pedału.
Odkopuję.
Swego czasu miałem w ręku przejściówkę do łącza OBD w Sprinterze, i okazało się że okrągła wtyczka która wchodzi do gniazda diagnostycznego Sprintera pasuje do mojego EWM TIG 150 DC.
Także jakby ktoś szukał wtyczki to przejściówka do łącza OBD w MB Sprinter, VW LT, IVECO takową wtyczkę posiada.
Oczywiście trzeba to przerobić w/g własnej potrzeby i tak żeby pasowało w/g schematu do spawarki.
Czy przerabiał kolega przejściówkę do łącza OBD w Sprinterze Mam taka przejściówkę , mierząc czy są jakieś piny zwarte okazało się ze piny 4 i 14 są zwarte. gdzie ta zwora jest we wtyczce okrągłej ( ta co nas interesuje) czy w prostokątnej. .Myślę żeby obciąć kabel przy wtyczce i dolutować długi kabel do pedału. Jeśli zwora pomiędzy 4 a 14 pin jest w prostokątnej wtyczce to powinno wypalić.
Wziąłem sprawy w swoje ręce i dobrałem się metoda siłową do okrągłej wtyczki z przejściówki łącza OBD dla Sprintera . Ale niespodzianka , przewód ma "aż" 3 , słownie trzy żyły . Pamiętam ze jakoś za bardzo nie moglem się połączyć za pomocą tej przejściówki z moim Sprintkiem , teraz wiem dlaczego
[ Dodano: 2016-01-18, 20:54 ]
Tak wiec operacja udana , wtyczka polutowana , pedał przetestowany , działa