Strona 1 z 1

Problem po uruchomieniu Edgecama

: 03 gru 2017, 14:55
autor: Robert55
Po odpaleniu wersji domowej radśsć tra 1 sec. bo pojawia się komunikat że program przestał działać. Instalowałem na Win 7, 32 i 64. Instalacja krok po kroku z ksiązki odbywa sie bezproblemowo. Klucz działa - program nie. W szczególach jest tak:
dpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: APPCRASH
Nazwa aplikacji: Edgecam.exe
Wersja aplikacji: 2014.10.2.0
Sygnatura czasowa aplikacji: 52e8901d
Nazwa modułu z błędem: dominic.dll
Wersja modułu z błędem: 0.0.0.0
Sygnatura czasowa modułu z błędem: 52e877d8
Kod wyjątku: c0000005
Przesunięcie wyjątku: 00094de6
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.48
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje 1: 0a9e
Dodatkowe informacje 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
Dodatkowe informacje 3: 0a9e
Dodatkowe informacje 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
Może ktoś coś kuma z tego komunikatu?
PS. Komputer 2 x 3.1, 4 RAM-u

Re: Problem po uruchomieniu Edgecama

: 03 gru 2017, 18:44
autor: Ultras
Witam

Sprawdź:
- Panel sterowania / Narzędzia administracyjne / Usługi / SQL Express czy "Stan usługi" jest uruchomiony (automatycznie).

Często się tak zdarza, że po zainstalowaniu Edgecam wyłączają się SQL-e (które odpowiadają za magazyn narzędzi).
Trzeba je ręcznie uruchomić aby program Edgecam się włączył.

Jeżeli to nie pomoże to odezwij się do mnie na priv.
Postaram się połączyć z Twoim kompem i posprawdzać ustawienia.

Pozdrawiam