Strona 1 z 1

Problem z Magazynem Narzędzi

: 23 kwie 2021, 17:10
autor: lukczm
Witam po zainstalowaniu nowej wersji EdgeCam 2021 mam problem z zainstalowaniem magazynu narzędzi . Robiłem wszystko jak zawsze nawet był tu podobny problem .Jednak nie mogę naprawić tego problemu ze wskazówkami typu "załączyć w usługach i sprawdzić czy typ uruchomienia usług SQL masz ustawione na "automatycznie".
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Problem z Magazynem Narzędzi

: 23 kwie 2021, 21:35
autor: rhcp89
No ja mam podobny problem - brak dostępu do magazynu narzędzi. Mogę ci podesłać instrukcje które przekazał mi prowadzący z politechniki. U mnie nie zadziałało. Może u ciebie się uda?

Re: Problem z Magazynem Narzędzi

: 23 kwie 2021, 21:37
autor: wojtek10916

Re: Problem z Magazynem Narzędzi

: 23 kwie 2021, 21:37
autor: lukczm
Super by było proszę o odpowiedz . :D

Re: Problem z Magazynem Narzędzi

: 23 kwie 2021, 22:32
autor: wojtek10916

Re: Problem z Magazynem Narzędzi

: 09 maja 2021, 10:50
autor: rhcp89
@lukczm
To mi polecił zrobić prowadzący z politechniki (u mnie nie zadziałało):

Należy odinstalować oprogramowanie.
Odinstalować wszystkie moduły związane z SQL-em – patrzymy po datach instalacji kiedy pliki były instalowane.
Po odinstalowaniu jak wyżej, restartujemy komputer i usuwamy katalogi:
"C:\Program Files\Hexagon"
"C:\Program Files (x86)\Common Files\Hexagon"
"C:\ProgramData\Hexagon"
"C:\Users\%username%\AppData\Local\Hexagon"
"C:\Users\%username%\Documents\Hexagon"
“C:\Program Files (x86)\Microsoft SQL Server”
“C:\Program Files\Microsoft SQL Server”
Instalujemy ponownie oprogramowanie.


Natomiast pomogło mi wsparcie z edgecam.pl:

Proszę z plików instalacyjnych doinstalować z folderu „EC20210_ToolStore_Server”. A następnie przywrócić Edgecam do ustawień fabrycznych Panel Startowy -> Ustawienia -> Przywróć ustawienia… -> Resetuj

Pozdrawiam

Re: Problem z Magazynem Narzędzi

: 25 cze 2021, 19:42
autor: lukczm
Zrobiłem wszystko jak powyżej włącznie z wyłączeniem zapory ,antywirusa itp itd i nic dalej to samo