Strona 1 z 1
Problem z Magazynem Narzędzi
: 23 kwie 2021, 17:10
autor: lukczm
Re: Problem z Magazynem Narzędzi
: 23 kwie 2021, 21:35
autor: rhcp89
No ja mam podobny problem - brak dostępu do magazynu narzędzi. Mogę ci podesłać instrukcje które przekazał mi prowadzący z politechniki. U mnie nie zadziałało. Może u ciebie się uda?
Re: Problem z Magazynem Narzędzi
: 23 kwie 2021, 21:37
autor: wojtek10916
Re: Problem z Magazynem Narzędzi
: 23 kwie 2021, 21:37
autor: lukczm
Super by było proszę o odpowiedz .

Re: Problem z Magazynem Narzędzi
: 23 kwie 2021, 22:32
autor: wojtek10916
Re: Problem z Magazynem Narzędzi
: 09 maja 2021, 10:50
autor: rhcp89
@lukczm
To mi polecił zrobić prowadzący z politechniki (u mnie nie zadziałało):
Należy odinstalować oprogramowanie.
Odinstalować wszystkie moduły związane z SQL-em – patrzymy po datach instalacji kiedy pliki były instalowane.
Po odinstalowaniu jak wyżej, restartujemy komputer i usuwamy katalogi:
"C:\Program Files\Hexagon"
"C:\Program Files (x86)\Common Files\Hexagon"
"C:\ProgramData\Hexagon"
"C:\Users\%username%\AppData\Local\Hexagon"
"C:\Users\%username%\Documents\Hexagon"
“C:\Program Files (x86)\Microsoft SQL Server”
“C:\Program Files\Microsoft SQL Server”
Instalujemy ponownie oprogramowanie.
Natomiast pomogło mi wsparcie z edgecam.pl:
Proszę z plików instalacyjnych doinstalować z folderu „EC20210_ToolStore_Server”. A następnie przywrócić Edgecam do ustawień fabrycznych Panel Startowy -> Ustawienia -> Przywróć ustawienia… -> Resetuj
Pozdrawiam
Re: Problem z Magazynem Narzędzi
: 25 cze 2021, 19:42
autor: lukczm
Zrobiłem wszystko jak powyżej włącznie z wyłączeniem zapory ,antywirusa itp itd i nic dalej to samo