Alarm 1086 i kolizja sondy.
: 14 cze 2014, 14:53
Witam.
Dzisiaj miałem pierwsza kolizje sondy renishaw omp40-2 z nie wyjaśnionych przyczyn.
Używałem swego czasu program do pomiaru ustawienia kąta detalu na podzielnicy by ustawiło bo na prosto. Zawsze działało normalnie a dziś najpierw 2 razy wywaliło podczas odjazdu alarm 1086 PATH OBSTRUCTED jednak po reset poszło ponownie normalnie.
Jednak przy przedostatniej sztuce sonda podczas cyklu w ruchu -Z rozwaliła trzpień.
Wie ktoś co może być przyczyną bo jak zamówie trzpień i znowu walnie to będzie porażka.
Poza kalibracją z nowym trzpieniem nic nie muszę dokupić bo chyba nic w środku nie walnęło bo przecież trzpień był ceramiczny nie metalowy i szybko nie leciało.
Pozdro.
Dzisiaj miałem pierwsza kolizje sondy renishaw omp40-2 z nie wyjaśnionych przyczyn.
Używałem swego czasu program do pomiaru ustawienia kąta detalu na podzielnicy by ustawiło bo na prosto. Zawsze działało normalnie a dziś najpierw 2 razy wywaliło podczas odjazdu alarm 1086 PATH OBSTRUCTED jednak po reset poszło ponownie normalnie.
Jednak przy przedostatniej sztuce sonda podczas cyklu w ruchu -Z rozwaliła trzpień.
Wie ktoś co może być przyczyną bo jak zamówie trzpień i znowu walnie to będzie porażka.
Poza kalibracją z nowym trzpieniem nic nie muszę dokupić bo chyba nic w środku nie walnęło bo przecież trzpień był ceramiczny nie metalowy i szybko nie leciało.
Pozdro.
Kod: Zaznacz cały
%
O02007 (POMIAR SKRECENIA 4-OSI)
T20 G43 H20 G54 M06
G00 X-40. Y0 Z100.
G65 P9832
G00 A0
G65 P9810 X-40. Y0 Z80. Q5. F2000.
G65 P9818 Y100. Z0. S1. B0.005
G65 P9810 Z200.
M30
%