ARGUS pisze:
Żebyś mógł zdemontować lewe łożyskowanie śruby musisz odkręcić nakrętkę kontrującą na końcu śruby - Przed tym odegnij kontrę - podkładkę zagiętą w rowek śruby
tutaj chodzilo chyba o lozyskowanie prawe, ale nie musze tego az tak rozbierac, po zamontowaniu zebatki przykrece calosc. Musze tez zaczac skrecac skrzynke posuwow bo w przyplywie zapalu i braku pomyslu jak sie dobrac zaczalem ja rozbierac z nadzieje ze jakos od srodka poluzuje

Dziekuje wszystkim za pomoc i rady !
[ Dodano: 2008-05-06, 12:41 ]
Juz po zdemontowaniu sruby, wyciagnalem cala oske posuwu recznego z poniszczona zebatka, tu na zdjeciu jest jeszcze troche brudna
pojawiaja mi sie teraz dwa pytania, pierwsze to gdzie i za ile mozna by cos takiego dorobic a drugie to czy druga zebatka powinna byc spasowana czy moze zostac tak jak jest, aktualnie po zlozeniu poruszaja sie na okolo 2mm wzgledem siebie, i jak dobrze rozumiem przy recznej zmianie kierunku posuwu bedzie 2mm luzu zanim zmieni sie kierunek, pytanie czy to norma czy nie moze tak byc ?