
Tokarka LD 250 pytanko
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 11925
- Rejestracja: 17 mar 2009, 08:55
- Lokalizacja: Skępe
To akurat Emulgol ES-12 Orlenu, ale pewnie są i lepsze na Allegro.
http://www.orlenoil.pl/oferta/technolog ... 1,208.html
http://www.olejesamochodowe.com.pl/go/_ ... 90&lang=pl
http://www.falco.pl/falco/images/storie ... 0ES-12.pdf
Żart. To akurat czeski "Bażant"
http://www.orlenoil.pl/oferta/technolog ... 1,208.html
http://www.olejesamochodowe.com.pl/go/_ ... 90&lang=pl
http://www.falco.pl/falco/images/storie ... 0ES-12.pdf
Żart. To akurat czeski "Bażant"
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 420
- Rejestracja: 29 gru 2007, 21:01
- Lokalizacja: Warszawa
Zawsze warto mieć większą i mocniejszą maszynę. Jednak ta mała też jest w porzadku. Koła najlepiej miec zapasowe, wiele nie kosztują i pracuja cicho. Ostatecznie można kupić koła dorabiane z metalu. Zaopatrzenie w części za oceanem też sprawdza się dobrze.Gryzon pisze:Witam serdecznie wszystkich. Pozwolę sobie odkopać ten temat ze względu na moją obecną próbę zakupu małej tokarki.
Oglądałem na żywo LD 250 i LD 550 i 550-tka wydaje mi się za duża do moich potrzeb. A pytanie jest następujące - czy w 550-tce te kołą o których mowa także są z plastiku ? Czy dotyczy to tylko 250-ki ..... Mam uraz do plastikowych zębatek wszelkiego rodzaju....
Przez pewien czas używałem mini lathe i dobrze ja wspominam, zresztą drugą taką - nówkę - nadal przechowuję w nadziei na przeróbke na cnc. Są na forum linki do stron o tych maszynach i pokazane sa prace na nich wykonane i niesamowity osprzet wykonany przez uzytkowników.
Jeśli jednak masz miejsce, to bierz większą maszynę.
pozdrawiam
Maciek
miłośnik maszyn parowych i silników GAD
Maciek
miłośnik maszyn parowych i silników GAD
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 11925
- Rejestracja: 17 mar 2009, 08:55
- Lokalizacja: Skępe
Myślę, że może się przydać kolegom do doskonalenia swoich maszynek i poszerzenia bazy narzędzi pomocniczych:
http://www.mini-lathe.com/Links.htm
http://www.mechanicalphilosopher.com/picture.html
http://metallmodellbau.de/
http://home.earthlink.net/~lhartswick/
http://www.thewarfields.com/cnccookbook/MTLatheMods.htm
http://www.ddenker.com/Machineshop2.htm#p15
http://www.sherline.com/accessor.htm
http://www.metalwebnews.com/mr.html
http://www.5bears.com/index.htm
http://www.mini-lathe.com/Links.htm
http://www.mechanicalphilosopher.com/picture.html
http://metallmodellbau.de/
http://home.earthlink.net/~lhartswick/
http://www.thewarfields.com/cnccookbook/MTLatheMods.htm
http://www.ddenker.com/Machineshop2.htm#p15
http://www.sherline.com/accessor.htm
http://www.metalwebnews.com/mr.html
http://www.5bears.com/index.htm
pozdrawiam,
Roman
Roman
-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 1
- Posty: 1
- Rejestracja: 15 paź 2014, 21:59
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Witam wszystkich i proszę o wyrozumiałość,
Dziś stałem się posiadaczem tokarki LD250 i mam pytanko, jak zlikwidować luzy, które jak wszyscy mówią występują ?? i czym przeczyścić tokarkę po zdjęciu z niej warstwy ochronnej tzn. smaru, który jest wszędzie.
Podeślijcie jeśli możecie jakieś posty lub linki itp.
Pozdrawiam,
Dziś stałem się posiadaczem tokarki LD250 i mam pytanko, jak zlikwidować luzy, które jak wszyscy mówią występują ?? i czym przeczyścić tokarkę po zdjęciu z niej warstwy ochronnej tzn. smaru, który jest wszędzie.
Podeślijcie jeśli możecie jakieś posty lub linki itp.
Pozdrawiam,