Podstawowa literatura [budowa maszyn, obróbka skrawaniem]

Tu możemy porozmawiać na temat podstaw budowy amatorskich maszyn CNC

Autor tematu
Maciej C
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 4
Posty: 4
Rejestracja: 18 gru 2015, 00:56
Lokalizacja: Kraków

Podstawowa literatura [budowa maszyn, obróbka skrawaniem]

#1

Post napisał: Maciej C » 18 gru 2015, 01:06

Witam.

Proszę o pomoc w doborze podstawowej literatury dotyczącej budowy maszyn, obróbki skrawaniem, rysunku technicznego....].

Dodam, iż jestem totalnym laikiem w tej dziedzinie (operuję raczej w dziedzinie finansów niż produkcji), a literatura potrzebna mi jest do ogólnego zorientowania się w temacie.

Proszę o podanie w miarę aktualnych pozycji, które naprawdę dotyczą podstaw :)

Z góry dziękuję za pomoc.



Tagi:


davish88
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 244
Rejestracja: 26 gru 2012, 11:06
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

#2

Post napisał: davish88 » 18 gru 2015, 01:42

jaki masz cel?


Autor tematu
Maciej C
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 4
Posty: 4
Rejestracja: 18 gru 2015, 00:56
Lokalizacja: Kraków

#3

Post napisał: Maciej C » 18 gru 2015, 01:58

Załóżmy, że mam pomóc w prowadzeniu firmy zajmującej się obróbką skrawaniem (maszynami CNC) jednak bardziej od strony finansowej niż technicznej. Jednak podstawowa wiedza na temat budowy dajmy na to frezarki, znajomość kolejnych kroków w celu uzyskania gotowego produktu np. formy do wyrobu detali z tworzyw sztucznych czy umiejętność czytania rysunku technicznego z pewnością będzie przydatna.


andrzejbadgirl
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 3
Posty: 18
Rejestracja: 10 gru 2015, 09:56
Lokalizacja: Augustów

#4

Post napisał: andrzejbadgirl » 18 gru 2015, 10:57

Pierwsze dwie pozycje, które mi sie nasuwaja to: