Kurs na programistę/operatora maszyn CNC

Tu możemy porozmawiać na temat podstaw budowy amatorskich maszyn CNC

Autor tematu
alien776
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 2
Posty: 10
Rejestracja: 15 lis 2015, 12:37
Lokalizacja: Mielec

Kurs na programistę/operatora maszyn CNC

#1

Post napisał: alien776 » 15 lis 2015, 12:50

Witam, mam pytanie dotyczące kursów kosztujących często około 3000 zł. Jest to nie mało pieniędzy i chciałbym się dowiedzieć czy takie kursy naucza mnie obsługi i programowania tych maszyn w stopniu umozliwiajacym samodzielną obsługę. Dodam, że z zawodu jestem informatykiem i umiem programować w kilku językach (C/C++, Pascal, Java). Jako że od czasu do czasu lubię ubrudzic sobie rece, to toczenie na tokarce konwencjonalnej i obsługę wielu maszyn i urządzeń slusarskich mam już opanowanych, co chyba ułatwi sprawę w nauce. Proszę o wasze opinie i informacje.

Pozdrawiam i dziękuje za pomoc :-)



Tagi:


jasiu...
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 5341
Rejestracja: 14 lip 2007, 19:02
Lokalizacja: Westfalia

Re: Kurs na programistę/operatora maszyn CNC

#2

Post napisał: jasiu... » 15 lis 2015, 14:31

alien776 pisze:Witam, mam pytanie
Ja też mam pytanie? Czy mógłbyś skorzystać z wyszukiwarki, bo na tym forum to bardzo popularny temat?


kubus838
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 2572
Rejestracja: 06 lip 2009, 14:52
Lokalizacja: Mszczonów

#3

Post napisał: kubus838 » 15 lis 2015, 14:49

Witam

To ja Ci powiem tak: taki kurs pokaże Ci, że takie urządzenia istnieją.

Każde takie urządzenie może obsługiwać inny program sterujący. I raczej życia Ci zabraknie aby biegle opanować wszystkie sterowniki.

robert


Autor tematu
alien776
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 2
Posty: 10
Rejestracja: 15 lis 2015, 12:37
Lokalizacja: Mielec

#4

Post napisał: alien776 » 15 lis 2015, 22:21