Pomoc - praca semestralna: tokarka, frezarka

Tu możemy porozmawiać na temat podstaw budowy amatorskich maszyn CNC

Autor tematu
Selegne
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 4
Posty: 4
Rejestracja: 03 gru 2013, 15:53
Lokalizacja: Vigo

Pomoc - praca semestralna: tokarka, frezarka

#1

Post napisał: Selegne » 03 gru 2013, 16:04

Witam,
jestem studentką politechniki która postawiła wyjechać na Erasmusa do Hiszpanii. Niestety standardem tej uczelni jest napisanie pracy semestralnej tj napisanie programów CNC do zrobienia 3 cześci. Ja w życiu nie miałam nic wspólnego z tym także bardzo proszę o pomoc. Myślę, że to nie byłoby dla Was trudne... Jeżeli ktoś chciałby mi pomóc to proszę o wiadomość a wtedy udzielę więcej informacji...



Tagi:


Raven
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 3
Posty: 681
Rejestracja: 24 paź 2011, 11:54
Lokalizacja: Warszawa

#2

Post napisał: Raven » 03 gru 2013, 21:16

Zupełnie nie wiem dlaczego... ten post przypomniał mi pewien uroczy tekst:

Urzekła mnie Twoja historia... :mrgreen:


lajosz
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 3
Posty: 1614
Rejestracja: 13 sty 2009, 20:33
Lokalizacja: Ziębice

Re: Pomoc - praca semestralna: tokarka, frezarka

#3

Post napisał: lajosz » 03 gru 2013, 21:46

Selegne pisze:Niestety standardem tej uczelni jest napisanie pracy semestralnej

........................ a wtedy udzielę więcej informacji...
Cholera, rzeczywiście jakaś dziwna ta uczelnia.
Chcą jakiejś pracy .... .. czy czegoś tam.
No ale jeśli łaskawie udzielisz informacji, to "zapewne" znajdziesz tu kogoś, kto z wypiekami na twarzy będzie klepał kod dla Ciebie albo machnie coś w jakimś CAM-ie.

A teraz poważnie.
Mam nadzieję, że nikt nie zechce pomóc i to (z całym szacunkiem) dla Twojego dobra.


DanAmigo
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 6
Posty: 142
Rejestracja: 13 lis 2006, 13:32