Praca Mgr. na temat obrabiarek sterowanych numerycznie.
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 2
Praca Mgr. na temat obrabiarek sterowanych numerycznie.
Dzieńdobry jestem studentem Politechniki Śląskiej w Gliwicach, mój temat pracy to " Wykonać model ukłądu napędowego mechanizmu posuwu stołu nowoczesnej obrabiarki sterowanej numerycznie". Potrzebuje różnego rodzaju materiały na temat obrabiarek sterownych numerycznie, (budowie obrabiarek, jak są skastruowane, wzory i dane dotyczące dynamiki, itd...) Za jakie kolwiek materiały będe bardzo wdzięczny
.

Tagi:
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
No to ode mnie masz juz jeden bardzo pomocny link
www.google.com
Jak bedziesz pisal ta prace wlacz sobie modul poprawiania pisowni - bedzie ci potrzebny.
Pozdrawiam
www.google.com
Jak bedziesz pisal ta prace wlacz sobie modul poprawiania pisowni - bedzie ci potrzebny.
Pozdrawiam
Jeżeli prąd nas nie zabije to nas napewno nie wzmocni 

-
- Posty w temacie: 1
nie dokładnie ale w pobliżumarol225 pisze:" Wykonać model ukłądu napędowego mechanizmu posuwu stołu nowoczesnej obrabiarki sterowanej numerycznie".
http://www.ath.bielsko.pl/~gnikiel/publik/cnc.pdf
Zwątpienie jest oznaką, że podążasz w dobrym kierunku.
-
Jezeli ty jestes taki uczynny i elokwentny to moze pomoz koledze. Dla mnie posty tego typu wynikaja z lenistwa - a moze ktos cos napisze i akurat sie przyda. Co innego posty typu ... jak uwazacie ktore rozwiazanie konstrukcyjne lepsze A czy B .. wtedy kazdy kto cos wie pomoze. Tutaj chodzi o prace mgr. To co on robil przez 5 lat ze materialow teraz musi szukac heh.Waldi_L_N pisze:
Kostner jakiś Twój młodszy kolega szuka pomocy, jestem wzruszony Twoją uczynnością i elokwencją.
Jeżeli prąd nas nie zabije to nas napewno nie wzmocni 

-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Kontakt:
ale temat 
a ten model ma chodzić czy być tylko modelem ?
w zasadzie prosciutka pracka