Strona 1 z 2
Sinumerik 840c jezyk
: 10 lis 2017, 21:03
autor: blasterpl
Czy Sinumerik 840c ma język polski

, jeśli tak to jak go ustawić

Re: Sinumerik 840c jezyk
: 19 lis 2017, 11:10
autor: andrjalo
Nie ma. System obsługuje dwa języki danego kraju w którym był sprzedawany i niemiecki lub niemiecki i angielski.
Re: Sinumerik 840c jezyk
: 24 lis 2017, 08:37
autor: blasterpl
To słabo

, jak w takim razie zmienić język na angielski (bo mam niemiecki) i nie mogę się przekopać przez te niemieckie opisy ?
Re: Sinumerik 840c jezyk
: 24 lis 2017, 12:07
autor: blasterpl
No i już narozrabiałem , Mam taki komunikat co robić? , wciskanie "OK" nic nie daje , system zachowuje się jak by się zawiesił (zegar stanął)

Re: Sinumerik 840c jezyk
: 24 lis 2017, 15:24
autor: blasterpl
Dlaczego nie mogę edytować posta ?
Udało się zamknąć PCIN , komunikatu już nie ma , nadal nie potrafię zmienić języka.
Re: Sinumerik 840c jezyk
: 26 lis 2017, 21:40
autor: andrjalo
Język zmienia się w parametrach o ile jest wgrany w epromie.
Re: Sinumerik 840c jezyk
: 27 lis 2017, 08:30
autor: blasterpl
A może kolega podrzucić nr tego parametru?
Re: Sinumerik 840c jezyk
: 27 lis 2017, 17:37
autor: blasterpl
Znalazłem zakładkę z opcja zmiany języka ale jest ona nieaktywna , jak to ugryźć ?

Re: Sinumerik 840c jezyk
: 27 lis 2017, 21:43
autor: Robert_K
Opcja ta jest nieaktywna ponieważ kolega ma najniższy poziom dostępu do systemu. Aby uzyskać serwisowy poziom dostępu trzeba wpisać hasło. Niestety nie wiem gdzie i jakie. Miałem do czynienia z maszyną z WFL, system stał na Windowsie 3.11 a to co widać na ekranie to była specjalna nakładka na tego Windowsa z zakładów WFL. Jak nam poleciał system to nie poradziliśmy sobie sami, musiał pan z Siemensa przyjeżdżać żeby go podnieść. On właśnie wpisywał sobie znane hasło.
Proponuję zadzwonić do Siemensa i powiedzieć w czym jest problem, może ktoś pomoże. Gdyby Pan dzwonił proszę pytać o pana Gałuszkę, on zajmuje się tymi starszymi systemami.
Pozdrawiam.
Re: Sinumerik 840c jezyk
: 28 lis 2017, 18:00
autor: blasterpl
Robert_K pisze: ↑27 lis 2017, 21:43
Opcja ta jest nieaktywna ponieważ kolega ma najniższy poziom dostępu do systemu. Aby uzyskać serwisowy poziom dostępu trzeba wpisać hasło.
Czyli kluczyk czerwony nic tu nie zaradzi ?