Tokara EMCOTURN 345 na sterowniku Sinumerik 810D
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 5
Tokara EMCOTURN 345 na sterowniku Sinumerik 810D
Witajcie.
Na początku chciałem napisać, że nie jestem automatykiem, tylko informatykiem ale zostałem przydzielony do tokarki CNC EMCOTURN 345 w związku z brakującym miejscu na nowe programy.
Kontaktowałem się z jednym z serwisów w Polsce czy istnieje możliwość powiększenia pamięci w maszynie lecz powiedział, że nie (aktualna pamięć 1,2MB a wolnej 4,9 kB).
Dlatego mam pytanie do Was fachowców jak podłączyć ( jaki kabel, jakie oprogramowanie ) aby podłaczyć się do maszyny i ściągnąć stare nie potrzebne (na tą chwilę) programy.
Z tego co już wiem tam jest sterownik Sinumerik 810D.
Doczytałem że jest jakiś program WinNC ale nie wiem czy on do tego jest.
Pozdrawiam,
Mirek
Na początku chciałem napisać, że nie jestem automatykiem, tylko informatykiem ale zostałem przydzielony do tokarki CNC EMCOTURN 345 w związku z brakującym miejscu na nowe programy.
Kontaktowałem się z jednym z serwisów w Polsce czy istnieje możliwość powiększenia pamięci w maszynie lecz powiedział, że nie (aktualna pamięć 1,2MB a wolnej 4,9 kB).
Dlatego mam pytanie do Was fachowców jak podłączyć ( jaki kabel, jakie oprogramowanie ) aby podłaczyć się do maszyny i ściągnąć stare nie potrzebne (na tą chwilę) programy.
Z tego co już wiem tam jest sterownik Sinumerik 810D.
Doczytałem że jest jakiś program WinNC ale nie wiem czy on do tego jest.
Pozdrawiam,
Mirek
Tagi:
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 1
Najbardziej popularny program do transferu plików z sinumerika to winpicin, WinNc tutaj się nie przyda. Potrzebujesz kabel RS323 --> COM, ustawisz takie same parametry w programie i sterowniku i poleci. Schemat kabla znajdziesz bez problemu w sieci.
Mazak -> Fanuc -> Acramatic -> Sinumeric -> Heidenhain -> Mitsubishi meldas -> EdgeCAM -> NX CAM -> Postprocesory.
-
Witajcie..
Po 1:
Dzięki gelo za instrukcję !
Po 2: