[początkujący] Sinumerik 810 - kopia ustawień

Dyskusje na temat systemu Sinumerik

Autor tematu
przemo.cf
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 5
Posty: 5
Rejestracja: 18 maja 2016, 13:39
Lokalizacja: Jelonka

[początkujący] Sinumerik 810 - kopia ustawień

#1

Post napisał: przemo.cf » 23 maja 2016, 15:13

Witam wszystkich,

Pracuję jako informatyk w firmie, i jest sobie maszyna - tokarka sterowana przez sinumerik 810d + panel (monitor lcd, czarno-biały(odcienie szarości) - jeżeli to pomoże zidentyfikować HMI). Ponieważ maszyna "ma komputer" to "moja działka" :???: (z szefem się nie sprzecza ;), a prawdopodobnie jestem i tak jedyną osobą która jest w stanie to ogarnąć...).
Wiem, że można zrobić kopię ustawień maszyny (programu, etc - tego co potrzebne w razie awarii pamięci sterownika) - dowiedziałem się tego z rozmowy ze znajomym automatykiem znajomego ;) (jak bateria padnie to będzie problem) - można to zrobić zwykłym kablem (rs232) do transmisji danych/programu obróbki (zwie się to chyba program nc?).

Chciałbym prosić kogoś o wskazanie opisu/tutorialu który poprowadziłby mnie za rączkę :) . Chyba, że znajdzie się dobra dusza co napisze co i jak :) .
Trochę poogoglałem ale co znajduję to jak wgrać już gotową kopię, ale nie jak ją wykonać :( ...

Przepraszam, jeżeli się powtarzam.

Ps. Jeszcze mam drugą sprawę z samą transmisją ale to inny temat.



Tagi:


davish88
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 4
Posty: 244
Rejestracja: 26 gru 2012, 11:06
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

#2

Post napisał: davish88 » 23 maja 2016, 18:49

Jakie maszyna ma MMC 100, 102/103 jakie napedy simodrive 611? MMC znajdziesz jak otoworzysz panel maszyny, napędy jak otworzysz szafę sterowniczą. Jak nie znajdziesz to podaj przynajmniej rok produkcji maszyny.


Arias2
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 1
Posty: 566
Rejestracja: 29 lip 2007, 10:49