SinuTrain Operate 4.5

Dyskusje na temat systemu Sinumerik

Autor tematu
MarianHot97
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 16 sty 2015, 14:10
Lokalizacja: Śląsk

SinuTrain Operate 4.5

#1

Post napisał: MarianHot97 » 18 sty 2015, 15:53

Witam mam problem związany z uruchomieniem sinutraina , polega on na tym :

po naciśnięciu start wyskakuje


dodam że program dopiero co po zainstalowaniu nie używałem go nigdy dotąd , jestem w tym przyznam "zielony" .Jest to wersja ta darmowa na 60 dni bodajże i dopiero będę się uczył tego programu w szkole . Laptop to acer z windows 7 .

Jeśli by ta informacja pomogła to napisze jeszcze że już raz próbowałem instalować sinutraina na komputer ale tylko go ściągnąłem z strony simensa , nie działała instalacja z jakiegoś nie wiadomego mi powodu . To tyle jeśli ktoś może mi pomoc to czekam ;)



Tagi:


apacz514
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 226
Rejestracja: 23 lut 2013, 20:21
Lokalizacja: Lubelskie

#2

Post napisał: apacz514 » 18 sty 2015, 23:12

zamiast wciskać start wciśnij new wybierz co to ma być tokarka frezarka i przejdź do końca na liście pojawi się nowa zakładka zaznacz nowo utworzona pozycje i start kliknij powinno pójść Pozdrawiam
Niema rzeczy niemożliwych czasem potrzeba tylko więcej czasu....sinumeric 840..ctx 310 v3 eco, dmc 635 ,nef400,durma 30160, trumpf 3030 ...fanuc 0i


Autor tematu
MarianHot97
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 16 sty 2015, 14:10
Lokalizacja: Śląsk

#3

Post napisał: MarianHot97 » 19 sty 2015, 18:47