Historia kolizji tokarka Fanuc series oi mate td
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 13
- Posty: 18
- Rejestracja: 11 sie 2014, 16:04
- Lokalizacja: Kielce
Historia kolizji tokarka Fanuc series oi mate td
Witam.
Jak wyciągnąć i zapisać na jakimś nośniku Historię kolizji na tokarce Fanuc Series Oi Mate TD?
Po kolizji serwis stwierdził że zawinił operator a nie maszyna i każą płacić za naprawę maszyny. Chcę wysłać historię pracy do innego serwisu aby powiedzieli co jest przyczyną lecz nie wiem jak to zrobić.
Liczę, że mi pomożecie
Jak wyciągnąć i zapisać na jakimś nośniku Historię kolizji na tokarce Fanuc Series Oi Mate TD?
Po kolizji serwis stwierdził że zawinił operator a nie maszyna i każą płacić za naprawę maszyny. Chcę wysłać historię pracy do innego serwisu aby powiedzieli co jest przyczyną lecz nie wiem jak to zrobić.
Liczę, że mi pomożecie
Tagi:
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 13
- Posty: 18
- Rejestracja: 11 sie 2014, 16:04
- Lokalizacja: Kielce
Dałem radę metodą prób i błędów
System -- HIS.OP (dwa razy strzałka w prawo) -- (OPRC) -- WYŚLIJ (raz strzałka w prawo)
podaję się nazwę pliku i klika WYKONAJ.
Trzeba to robić w trybie EDIT.
Oczywiście pliku nie da się wysłać na inny nośnik niż karta pamięci.
Plik poźniej można otworzyć notatnikiem.
Model tokarki CNC CK6146ZX
[ Dodano: 2014-10-08, 11:32 ]
System -- HIS.OP (dwa razy strzałka w prawo) -- (OPRC) -- WYŚLIJ (raz strzałka w prawo)
podaję się nazwę pliku i klika WYKONAJ.
Trzeba to robić w trybie EDIT.
Oczywiście pliku nie da się wysłać na inny nośnik niż karta pamięci.
Plik poźniej można otworzyć notatnikiem.
Model tokarki CNC CK6146ZX
[ Dodano: 2014-10-08, 11:32 ]
Ja tylko wykonuje polecenia służboweapacz514 pisze:a jaka była przyczyna kolizji nie wszystko da się odczytać z historii
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 8
- Posty: 226
- Rejestracja: 23 lut 2013, 20:21
- Lokalizacja: Lubelskie
tez miałem nieprzyjemność pracować na czymś takim na tk500 co do zmiany współżędnych to wystarczy obciąży sieć załaczyć większy silnik gdzie przy rozruchu przybladną swiatła i już kolizja gotowa maszyna się gubi i wali w uchwyt
Niema rzeczy niemożliwych czasem potrzeba tylko więcej czasu....sinumeric 840..ctx 310 v3 eco, dmc 635 ,nef400,durma 30160, trumpf 3030 ...fanuc 0i
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 13
- Posty: 18
- Rejestracja: 11 sie 2014, 16:04
- Lokalizacja: Kielce
To usprawiedliwienie jest ale to i tak nadal wina operatora.apacz514 pisze:tez miałem nieprzyjemność pracować na czymś takim na tk500 co do zmiany współżędnych to wystarczy obciąży sieć załaczyć większy silnik gdzie przy rozruchu przybladną swiatła i już kolizja gotowa maszyna się gubi i wali w uchwyt
Ale dobrze wiedzieć że tak się dzieje.
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 566
- Rejestracja: 23 gru 2009, 17:11
- Lokalizacja: Ostrołęka
Maszyna raczej nie jedzie sama gubi układ współrzędnych naciskasz guzik a ona jedzie do punktu który jest w innym miejscu niż powinien być.
Może być wina operatora jak przy pierwszym uruchomieniu jest bum
ale jak w serii to raczej coś z maszyną nie tak.
Może być wina operatora jak przy pierwszym uruchomieniu jest bum
ale jak w serii to raczej coś z maszyną nie tak.
„Denerwować się to mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych.”
- Ernest Hemingway
- Ernest Hemingway