Brawo Ty, nie zniechęciłeś się i wykombinowałeś.
Co z kolei "zmusiło" mnie do przeszukania poczty z zamierzchłych czasów. Oto co wygrzebał mój były zmiennik. Można nawet pokusić się o sparametryzowanie takich prymitywnych kształtów.
Zgaduję, bo nie programuję, ale matematycznie to proste:
Blok do obróbki ma być w Y od -40 do 40.
kąt zmieniany jest od -90 do -90-180.
sinus z cosinusem robią kółka.
sinus w tym zakresie zmienia się od -1 do 1. Razy 40 daje zmianę od -40 do 40.
Cosinus idzie od 0 do -1 i wraca do 0.
zachowanie spokoju oznacza zdolności do działania
ᐃ 🜂 ⃤ ꕔ △ 𐊅 ∆ ▵ ߡ
Mógłby ktoś powiedzieć coś więcej o zapisie FUNCTION TCMP...? Zauważyłem, że jest kilka opcji do wyboru w tej funkcji tj. axis/vector itp. Mógłby ktoś je opisać?