Tokarki!!! CNC na układzie sterowania Henindenhein iTNC530

Dyskusje na temat systemu Heidenhaina

Autor tematu
Bili82
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 2
Posty: 11
Rejestracja: 28 lut 2007, 20:09
Lokalizacja: Wrocław

Tokarki!!! CNC na układzie sterowania Henindenhein iTNC530

#1

Post napisał: Bili82 » 28 lut 2007, 20:38

Witam serdecznie wszystkich.

Na początek chciałem zaznaczyć iż jestem nowy na forum i mam nadzieje że pisze temat w odpowiednim dziale. Jestem studentem V roku politechniki Wrocławskiej i piszę pracę dyplomową na temat Sterowania Tokarek! (podkreślam tokarek gdyż standardowo sterowniki firmy Heindenhein przystosowane są do frezarek ale to pewnie wszyscy dobrze wiecie).

Moja prośba do was. Jeśli macie jakieś materiały na temat obróbki na tokarkach ze sterownikiem iTNC530 bardzo bym prosił o podanie linków do nich lub też przesłanie mi bezpośrednio na na adres [email protected]. Będę wdzięczny za wszelkie informacje, linki do symulatorów, linki do jakiś czasopism, lub konkretne nazwy czasopism w których takie informacje mogę uzyskać.

Ponadto prosił bym o kontakt jeśli ktoś wie jak współpracuje wyżej wymieniony sterownik Heidenhein z System CAM w CATI V5 (Machining) wszelkie info mile widziane gdyż zamierzam w pracy wykonać symulację obróbki właśnie w tym systemie.

Pozdrawiam i serdecznie dziękuję za wszelką pomoc.


^B!L!

Tagi:

Awatar użytkownika

easy2002
Moderator
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 2
Posty: 1998
Rejestracja: 27 lis 2004, 19:40
Lokalizacja: Gniew
Kontakt:

#2

Post napisał: easy2002 » 01 mar 2007, 06:59

Witam
Typowym sterownikiem Hedienhaina do tokarek jest Pilot xxxx
bardzo dobry sterownik przyglądałeś się mu
... z poważaniem ....pozdrawiam --- Doceń to że, poświęciłem Ci trochę czasu !!! wciśnij "pomógł" to nic nie kosztuje ;-) ---
Moja pierwsza i druga maszynka a trzecia w fazie testu http://www.cnc.info.pl/viewtopic.php?t=2281