avia fnb26 stara do remontu
: 14 paź 2014, 20:13
Witam.
Jest do kupienia trochę stara i nie remontowana avia 26.
Człowiek uprzedza, że ma luzy na prowadnicach, na zębatce wrzeciona i pewnie jeszcze Bógwie gdzie:-)
Stół do splanowania jak widziałem, ale to pewnie najmniejszy problem.
Zastanawiam się na zakupem, ale nie wiem czy da się doprowadzić ją do lepszego stanu.
Zębatka pewnie nie do kupienia, nie wiem jak z prowadnicami, co z nimi mozna zrobić jeśli przez te lata skasowano już luzy na możliwe sposoby jak mniemam.
Podpowiecie coś ?
Podobno jest tam też mk3 w wrzecionie. To standard w tej avi ? Da się tam zrobić jakiś inny ? Jaki?
Gość coś mówił , że głowicą 80mm nie da się nią pracować. Trochę się zdziwiłem, ale nie mam doświadczenia.
Jakbym pojechał zobaczyć, to na co zwrócić uwagę?
Jest do kupienia trochę stara i nie remontowana avia 26.
Człowiek uprzedza, że ma luzy na prowadnicach, na zębatce wrzeciona i pewnie jeszcze Bógwie gdzie:-)
Stół do splanowania jak widziałem, ale to pewnie najmniejszy problem.
Zastanawiam się na zakupem, ale nie wiem czy da się doprowadzić ją do lepszego stanu.
Zębatka pewnie nie do kupienia, nie wiem jak z prowadnicami, co z nimi mozna zrobić jeśli przez te lata skasowano już luzy na możliwe sposoby jak mniemam.
Podpowiecie coś ?
Podobno jest tam też mk3 w wrzecionie. To standard w tej avi ? Da się tam zrobić jakiś inny ? Jaki?
Gość coś mówił , że głowicą 80mm nie da się nią pracować. Trochę się zdziwiłem, ale nie mam doświadczenia.
Jakbym pojechał zobaczyć, to na co zwrócić uwagę?