Wszystko fajnie, do chwili jak przyszło mi zmienić prędkość, domyślnie był ustawiony 8 stopień z 9 i na nim przewierciłem kilka rzeczy. Przeczytałem instrukcję, polegać to powinno na tym, że przysuwam silnik w kierunku wrzeciona, luzuje się pasek klinowy łączący silnik ze środkowym kółkiem pasowym, po zdjęciu paska mogę zdjąć bez problemu także ten łączący środkowe kółeczko z wrzecionem (

Tyle teoria, otwieram obudowę i patrzę - a tutaj oba paski ładnie naciągnięte, tyle że silnik jest najbliżej przysunięty do przodu jak się da


Czyli w położeniu, w którym paski powinny się luzować one są naciągnięte a ja bardziej przybliżyć go nie mogę! Jak ja mam to rozumieć - czy ja coś źle robię? Czy chińczyki dały za krótkie paski klinowe? Dodam, że pasek od strony silnika ma napis K-478, a wrzeciona: K-462.
Pomoże ktoś? Mam skorzystać z 2-letniej gwarancji firmy Einhell Polska?