avia fnb26 stara do remontu
-
Autor tematu - ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 1316
- Rejestracja: 08 maja 2007, 08:05
- Lokalizacja: Chodzież
avia fnb26 stara do remontu
Witam.
Jest do kupienia trochę stara i nie remontowana avia 26.
Człowiek uprzedza, że ma luzy na prowadnicach, na zębatce wrzeciona i pewnie jeszcze Bógwie gdzie:-)
Stół do splanowania jak widziałem, ale to pewnie najmniejszy problem.
Zastanawiam się na zakupem, ale nie wiem czy da się doprowadzić ją do lepszego stanu.
Zębatka pewnie nie do kupienia, nie wiem jak z prowadnicami, co z nimi mozna zrobić jeśli przez te lata skasowano już luzy na możliwe sposoby jak mniemam.
Podpowiecie coś ?
Podobno jest tam też mk3 w wrzecionie. To standard w tej avi ? Da się tam zrobić jakiś inny ? Jaki?
Gość coś mówił , że głowicą 80mm nie da się nią pracować. Trochę się zdziwiłem, ale nie mam doświadczenia.
Jakbym pojechał zobaczyć, to na co zwrócić uwagę?
Jest do kupienia trochę stara i nie remontowana avia 26.
Człowiek uprzedza, że ma luzy na prowadnicach, na zębatce wrzeciona i pewnie jeszcze Bógwie gdzie:-)
Stół do splanowania jak widziałem, ale to pewnie najmniejszy problem.
Zastanawiam się na zakupem, ale nie wiem czy da się doprowadzić ją do lepszego stanu.
Zębatka pewnie nie do kupienia, nie wiem jak z prowadnicami, co z nimi mozna zrobić jeśli przez te lata skasowano już luzy na możliwe sposoby jak mniemam.
Podpowiecie coś ?
Podobno jest tam też mk3 w wrzecionie. To standard w tej avi ? Da się tam zrobić jakiś inny ? Jaki?
Gość coś mówił , że głowicą 80mm nie da się nią pracować. Trochę się zdziwiłem, ale nie mam doświadczenia.
Jakbym pojechał zobaczyć, to na co zwrócić uwagę?
Tagi:
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 2380
- Rejestracja: 04 mar 2008, 08:14
- Lokalizacja: Sulmierzyce
-
Autor tematu - ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 1316
- Rejestracja: 08 maja 2007, 08:05
- Lokalizacja: Chodzież
Dzieki za odpowiedż
Co do zębatki to wiem tyle, że jak zapytałem o luzy to człowiek powidział że są na wrzecionie ale nie na łożyskach jak mi się wydawało tylko rzekł że na zębatce. Nie mam rysunków a naocznie jeszcze nie widziałem, więc nie do końca wiem której. Była też mowa o wibracjach w konsekwencji tych luzów na zębatce. Ostatecznie pewno i tak pojadę do gościa na oględziny.
Jeszcze jedno
Czy może być tak że są takie luzy na prowadnicach że nie da się ich wyszlifować ?
PozdrawiamPozdrawiam
Co do zębatki to wiem tyle, że jak zapytałem o luzy to człowiek powidział że są na wrzecionie ale nie na łożyskach jak mi się wydawało tylko rzekł że na zębatce. Nie mam rysunków a naocznie jeszcze nie widziałem, więc nie do końca wiem której. Była też mowa o wibracjach w konsekwencji tych luzów na zębatce. Ostatecznie pewno i tak pojadę do gościa na oględziny.
Jeszcze jedno
Czy może być tak że są takie luzy na prowadnicach że nie da się ich wyszlifować ?
PozdrawiamPozdrawiam
-
- Znawca tematu (min. 80)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 83
- Rejestracja: 27 kwie 2013, 13:02
- Lokalizacja: Łódź
-
Autor tematu - ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 1316
- Rejestracja: 08 maja 2007, 08:05
- Lokalizacja: Chodzież
Ten link harego to ten sam co kamara. Przeróbka może potem. A maszyneria kamara to niezły grzmot. Tyle miejsca to w całym warsztacie nie mam
Teraz muszę zadecydowac co do zakupu. W międzyczasie zglosił sie inny czlowiek oferujący avię w proszku, czyli w częsciach , ale jakoś się nie widzę aby ocenić czy dostanę komplet, a mało nie chce za to. Pewnie i rysunek nie za wiele by dał, bo nie widziałem avi podczas rozbiorki i pewnie bym poległ. Czyli jedna graciarnia przeniosla by sie od faceta do mnie.

Teraz muszę zadecydowac co do zakupu. W międzyczasie zglosił sie inny czlowiek oferujący avię w proszku, czyli w częsciach , ale jakoś się nie widzę aby ocenić czy dostanę komplet, a mało nie chce za to. Pewnie i rysunek nie za wiele by dał, bo nie widziałem avi podczas rozbiorki i pewnie bym poległ. Czyli jedna graciarnia przeniosla by sie od faceta do mnie.