kostruktor maszyn

Tu można porozmawiać na dowolny temat nie koniecznie związany z tematyką maszyn i CNC

Autor tematu
rudyol2
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 1
Rejestracja: 09 maja 2017, 12:19
Lokalizacja: Olsztyn

kostruktor maszyn

#1

Post napisał: rudyol2 » 09 maja 2017, 12:51

Witam wszystkich forumowiczów , mam nadzieje ze troszke mi pomożecie.Opowiem troszke w skrucie oco chodzi i o co was prosze. Paracuje w pewnej firmie przemysłowej i jestem mistrzem z jednych działow. Wyjasnie co robie i co nalezy do moich obowiazkow ,jestem oporatorem kilku maszyn , szkole ludzi ktorzy maja trafic na mój dział , odpowioadam za stan techniczny maszyn i awaryjnosc, takrze jestem mechanikiem i serwisantem tych maszyn w pewnym sensie. Chodzi o to ze te maszyny mam w paluszku wszystko co je boli to ja naprawie i takze poprzerabiałem te maszyny mechanicznie poto zeby usprawniły prace dla operatora i przyspieszyły produkcje.
W czoraj jak byłem w pracy podszedl do mnie pewien czlowiek przedstawil sie i powiedzial ze jest z firmy XXXX i ze zajmuje sie konstruowaniem maszyn i miedzy innymi jest w trakcie konstruowania takiej maszyny na ktorej ja pracuje i che odemnie porad i wspołpracy, po dluzszej rozmowie wyszło tak ze umuwilismy sie na pewien termin rozmowy. teraz oczekuje od was pomocy jak mam sie z nim dogadac ile moge wiac jednorazowo kasy , czy tez procent pozniej od sprzedazy czy tez zatrudnic sie u niego z jakas umowa. poprostu niewiem co w takiej sytuacji mam zrobic zeby nie wykorzystał moich pomysłow i patentow a zebym bhył zadowolony , a najlepoiej jak bym z nim wspólpracował.Ogolnie chce zrobić maszyne na moich pomysłach wzietych z doswiadczenia itp chodzi i mechaniczne działanie i takze budowe programu co miało by sie znalesc na penelu sterujacym.
Pomóżcie mi koledzy , bo padnie pytanie z jego strone co oczekuje ....a niechcem tej szansy zmarnowac



Tagi:

Awatar użytkownika

Petroholic