Zainteresowany programowaniem lasera

Tu można porozmawiać na dowolny temat nie koniecznie związany z tematyką maszyn i CNC

Autor tematu
kkuCColl
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 25 sty 2017, 17:48
Lokalizacja: Dębno

Zainteresowany programowaniem lasera

#1

Post napisał: kkuCColl » 25 sty 2017, 18:13

Witam

zaczne temat od tego że jestem totalnie początkującym w temacie CNC, i zdaje sobie sprawe ,że pewnie takich tematów jest załozone dość sporo ale czas leci i niektóre są już stare więc zakładam nowy,

Więc tak w mojej firmie szefostwo chce zakupić wycinarkę laserową i z tego co wiem nie ma osoby w firmie która potrafiła by obsługiwać laser a ja od jakiegoś czasu zastanawiam się nad nauką szkoleniem w danym temacie powiedzmy że pomysł pojawił się już zanim podjąłem prace u obecnego pracodawcy i pozostawał zamrożony do chwili obecnej.
Po przeszukaniu neta i przeczytaniu paru tekstów na owy pomysł pojawiły się w głowie pierwsze pytania>

1 czy osoba taka jak ja nie mając pojęcia w temacie jest w stanie w ciągu 3 miesięcy opanować umiejętności programowania cnc
2 myślę nad kursem cnc ewentualnie wycinarki laserowe czy taki kurs jest w stanie nauczyć człowieka l samodzielnej obsługi cnc lub lasera kursy jak się orientowałem to koszt około 3000 zł
3 sinutrain autocad czy przy pomocy tych programów można w domu samemu jakoś się podszkolić lub przynajmniej załapać podstawy
z góry dzieki za odpowiedzi i wyrozumiałość aha jak na razie nie wiem jaki będzie to laser i jakie bedzie oprogramowanie



Tagi:


Freeway
Stały bywalec (min. 70)
Stały bywalec (min. 70)
Posty w temacie: 1
Posty: 70
Rejestracja: 27 sie 2014, 08:16
Lokalizacja: Białystok

#2

Post napisał: Freeway » 25 sty 2017, 18:24