Witam
zaczne temat od tego że jestem totalnie początkującym w temacie CNC, i zdaje sobie sprawe ,że pewnie takich tematów jest załozone dość sporo ale czas leci i niektóre są już stare więc zakładam nowy,
Więc tak w mojej firmie szefostwo chce zakupić wycinarkę laserową i z tego co wiem nie ma osoby w firmie która potrafiła by obsługiwać laser a ja od jakiegoś czasu zastanawiam się nad nauką szkoleniem w danym temacie powiedzmy że pomysł pojawił się już zanim podjąłem prace u obecnego pracodawcy i pozostawał zamrożony do chwili obecnej.
Po przeszukaniu neta i przeczytaniu paru tekstów na owy pomysł pojawiły się w głowie pierwsze pytania>
1 czy osoba taka jak ja nie mając pojęcia w temacie jest w stanie w ciągu 3 miesięcy opanować umiejętności programowania cnc
2 myślę nad kursem cnc ewentualnie wycinarki laserowe czy taki kurs jest w stanie nauczyć człowieka l samodzielnej obsługi cnc lub lasera kursy jak się orientowałem to koszt około 3000 zł
3 sinutrain autocad czy przy pomocy tych programów można w domu samemu jakoś się podszkolić lub przynajmniej załapać podstawy
z góry dzieki za odpowiedzi i wyrozumiałość aha jak na razie nie wiem jaki będzie to laser i jakie bedzie oprogramowanie
Zainteresowany programowaniem lasera
-
- Stały bywalec (min. 70)
- Posty w temacie: 1
1. w 3 miechy to do wprawy dojdziesz, ja się cnc i cama 3d sam nauczylem, na zasadzie wstępu "to jest cnc". Laser jest prostszy. Przeczytasz instrukcję, poogląasz kilka filmików, poczytasz jak w ogóle laser działa, załatwisz odpady sklejki i plexy i do boju.
2. szkoda kasy
3. w cadzie będziesz rysował, do każdej cnc to przydatne
2. szkoda kasy
3. w cadzie będziesz rysował, do każdej cnc to przydatne
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 3
jeśli chodzi o ten kurs to była by to takze jakas inwestycja w przyszłość wiadomo papier się liczy
czyli jak bym pobrał sobie ten sinutrain i poczytał bym to byłbym w stanie opanować podstawy
znalazłem wersje triall 60 dniowom