Praca w Poznaniu Operator/programista cnc oraz kurs CNC

Tu można porozmawiać na dowolny temat nie koniecznie związany z tematyką maszyn i CNC

Autor tematu
quatroo
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 1
Rejestracja: 12 sie 2016, 22:33
Lokalizacja: Elblag

Praca w Poznaniu Operator/programista cnc oraz kurs CNC

#1

Post napisał: quatroo » 12 sie 2016, 22:54

Witam Serdecznie :) mam 20 lat, jestem po technikum kierunek Logistyka i chciałbym zacząć pracować jako programista/operator cnc. W chwili obecnej pracuję w firmie stolarskiej jako operator centrum paolino bacci 5 osiowej na programie pitagora. W sumie to już jestem ponad dwa miesiące, opanowałem szablony (wymiana na wózku, kopyta do wyprasek itp.), wymianę narzędzi na danych wrzecionach wraz z długością na jakiej mają być ustawione, korekty w programie pitagora xyz, głębokości, zmiany narzędzi w programie.

To tak trochę co na chwilę obecną robię (pewnie zapomniałem parę rzeczy :) ).
Zauważyłem, że to dosyć proste. Zapewne to co robię to pikuś przy programowaniu, tworzeniu programu do frezowania, wiercenia, cięcia itd. Przy tym też siedziałem jako obserwator jak to robi znajomy przy programie pitagora.

A więc do sedna, w grudniu będę poszukiwał pracy w tej tematyce, u nas w Warmii i mazurach płacą "grosze" za to co się robi a jak patrzę na zarobki w Poznaniu a tutaj to jest jakiś "przełom" :) Polecacie coś na co mogę się nakierować? Co lepiej wybrać, stolarke, metal czy inne firmy? Gdzie lepiej płacą nawet na start na przyuczenie a później normalna praca.