Strona 1 z 1

Centrala telefoniczna do małej firmy

: 23 cze 2016, 15:03
autor: quick
Nasza firma przenosi się do nowej lokacji, i zależy nam na założeniu nowej centralki telefonicznej. Centrala miałaby obsługiwać 2 linie przychodzące w tym jedną typu 0801... Jest w sumie 5 stanowisk do których miałby być wykonywane połączenia. Połączenia między sobą, wewnętrzne. Jaki może być koszt takiej usługi oraz jakie rozwiązanie zastosować?

Re: Centrala telefoniczna do małej firmy

: 23 cze 2016, 19:36
autor: pitsa
VoIP?

: 24 cze 2016, 06:56
autor: nasww
Są przecież operatorzy mający coś jak wirtualna centralka, podłączasz konto voip gdzie chcesz i ustawiasz co trzeba.
Zadzwon do DATERA to napewno ci zestawią wirtualną centralke jak bedziesz chciał. Chodzi konkretnie o tą centralkę: https://www.datera.pl/call-ex/

Nie wiem jak to cenowo wygląda, pewnie będzie zależało od wybranych funkcjonalności.

: 24 cze 2016, 13:30
autor: mc2kwacz
Chcesz nie mieć telefonu, zamów sobie voip :lol:
W domu se można. Ale w firmie telefon MUSI działać. A voip działa pod warunkiem że internet działa. Telefon na stałej linii działa zawsze, dopóki ktoś kabla nie utnie. Taka subtelna różnica. Dzięki temu można np zadzwonić do operatora, żeby naprawił internet :lol:
No ale... tanio jest. A co się w Polsce liczy? ;) Cena, potem długo, długo nic.

To już lepiej przejść zupełnie na komórki.

Re: Centrala telefoniczna do małej firmy

: 26 cze 2016, 12:10
autor: rdarek
Sprawdź urządzenia dostarczane przez mikrotel.
Mam ich centralkę 6/2 analogową działa bezawaryjnie od przeszło 20 lat. Na tamte czasy była tak wypasiona, że nie miałem potrzeby wykorzystywać połowy jej funkcji.

Re: Centrala telefoniczna do małej firmy

: 29 lis 2019, 05:27
autor: Luigi99
Oczywiście, że najlepiej się sprawdzi centrala wirtualna. Szczególnie centrala pbx od Focus Telecom https://focustelecom.pl/focus-pbx/. U nas już któryś miesiąc przeszliśmy też w małej firmie ze stacjonarnej na taką i niebo a ziemia naprawdę. Nie potrzebne są przede wszystkim specjalne urządzenia poza komputerami i telefonami. Tu wszystko się dzieje w chmurze i każdy jest w stanie centralę obsługiwać. Żadna filozofia. Masz o wiele ułatwioną komunikację wieloetapową z klientami. Rozmowy można nagrywać bez limitów. Do tego podpinać pod centralę przeróżne numery, na przykład komórki pracowników. Z miesiąca na miesiąc coraz więcej osób na infolinię dzwoniących obsługujemy. Rewelacja taka centralka serio.

Re: Centrala telefoniczna do małej firmy

: 29 lis 2019, 07:22
autor: piromarek
No no,
człowiek zdążył pewnikiem przenieść się jeszcze w trzy kolejne miejsca do tej pory. :-)