pompa wtryskowa

Tu można porozmawiać na dowolny temat nie koniecznie związany z tematyką maszyn i CNC

Autor tematu
jjanusz
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 2
Posty: 292
Rejestracja: 16 lut 2006, 19:55
Lokalizacja: krasnogliny

pompa wtryskowa

#1

Post napisał: jjanusz » 08 paź 2007, 12:48

mam takie pytanie czy ktoś miał styczność z produkcją albo regeneracją sekcji pompy wtryskowej od samochodu
chodzi mi o to jaki powinien być luz między tłoczkiem a cylinderkiem sekcji
u mnie jest około 0.004 mm czy to już złom
i jak to ewentualnie zregenerować


niedość że masz pracę to jeszcze pieniądze byś chciał

Tagi:


deq102
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 5
Rejestracja: 18 sty 2013, 01:31
Lokalizacja: nowa ruda

#2

Post napisał: deq102 » 18 sty 2013, 01:35

Pompa sekcyjna jest historycznie pierwszym urządzeniem zastosowanym do hydraulicznego wtrysku paliwa.

Patent na ten rodzaj wtrysku paliwa uzyskał brytyjski konstruktor James MC Kechnie w 1910 roku. Dużą rolę w praktycznym wykorzystaniu patentu odegrała firma Bosch, której opracowania i dorobek konstrukcyjny są znaczące do dnia dzisiejszego.

Pompa sekcyjna jest zespołem pomp tłoczących paliwo (tzw. sekcje wtryskowe), każda z sekcji obsługuje jeden cylinder. Wszystkie sekcje są połączone ze sobą listwą zębatą, która obracając wszystkie tłoczki wzdłuż osi podłużnej steruje dawką podawanego paliwa (mocą silnika).
Cylinder i tłoczek pompy sekcyjnej o stałym początku wtrysku

Pompa składa się z:

przewodów doprowadzających paliwo,
cylindra pompy,
tłoczka,
zaworu odcinającego,
przewodów wysokociśnieniowych zasilających wtryskiwacz (wszystkie przewody identycznej długości),
wtryskiwaczy,
listwy zębatej synchronizującej obrót osiowy wszystkich tłoczków poszczególnych sekcji,
korektora dawki paliwa.
Ostatnio zmieniony 01 lut 2013, 00:18 przez deq102, łącznie zmieniany 1 raz.
apartamentos en benasque - Pozdrawiam Mart1k4m


zdzicho
Posty w temacie: 1

#3

Post napisał: zdzicho » 18 sty 2013, 21:03

Luz 0,001 . Stozek tłoka 0,001 w kerunku zabieraka. Regenaeracja- dotarcie cylindra i dorobienie nadwymiarowego tłoka + parowanie.Chcesz robić sam - powodzenia.Może ci naprawić http://www.ezmp.pl/informacyjna-6.html


Autor tematu
jjanusz
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 2
Posty: 292
Rejestracja: 16 lut 2006, 19:55
Lokalizacja: krasnogliny

#4

Post napisał: jjanusz » 21 sty 2013, 15:05

zdzicho pisze:Luz 0,001 . Stozek tłoka 0,001 w kerunku zabieraka. Regenaeracja- dotarcie cylindra i dorobienie nadwymiarowego tłoka + parowanie.Chcesz robić sam - powodzenia.Może ci naprawić http://www.ezmp.pl/informacyjna-6.html
planowałem ale to było wieki wstecz
niedość że masz pracę to jeszcze pieniądze byś chciał

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Na luzie”